پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۶۳۶
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: تولید کنندگان و مراکز توزیع از احتکار کالاهای مورد نیاز مردم پرهیز کنند‌ که این احتکار، کمک به جنگ اقتصادی دشمن است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه شهر برازجان با بیان اینکه خدا را شکر که امسال نیز عزاداری امام حسین(ع)، علیرغم مشکلات امنیتی و محدودیت‌ها در برخی کشورها مانند بحرین و عراق و آذربایجان و... در سطح گسترده برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره تهدیدات ۴۰ ساله را به فرصت تبدیل کرده است.

 وی افزود: با وجود فشارها و تهدیدات و تحریم‌ها، ایران توانسته پیروزمندانه از گردنه‌های سخت و دشوار عبور کرده و آنها را به فرصتی برای ارتقای توانمندی و کارآمدی نظام تبدیل کند.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران نه تنها به تهدید تبدیل نشد بلکه در پایان جنگ، کشور آن را به فرصتی برای ارتقا توان رزم و افزایش توانمندی قدرت سپاه و ارتش تبدیل کرد.

وی با اشاره به فتنه ها ازجمله فتنه داعش، بیان داشت: در نهایت به برکت ایثار و شهامت و شهادت مدافعان حرم و هوشمندی رزمندگان، ما توانستیم بساط این غده سرطانی را جمع کنیم و این تهدید نیز به فرصتی برای گسترش عمق راهبردی منطقه و توسعه جبهه مقاومت شد.

مصلح در ادامه با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام نشان داد به هیچ وجه برای مذاکره قابل اعتماد نیست و همواره درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، گفت: به برجام، چه آمریکایی و چه اروپایی نباید دل بستو مقررات کشور را نباید معطل کرد؛‌ باید مسیر اداره کشور از غیر برجام در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی ادامه داد: می‌توانیم با تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری و انسجام ملی و مدیریت جهادی، بر جنگ اقتصادی دشمن و مشکلات اخیر نیز فائق آییم و آن را به فرصتی جهت خود اتکایی تبدیل کنیم.

خطیب جمعه برازجان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم باید به اندازه نیاز و مصرف خرید کنند، تصریح کرد: وظیفه اداره صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات، نظارت، کنترل و حمایت از مصرف کننده است.

وی گفت: تولید کنندگان و مراکز توزیع از احتکار کالاهای مورد نیاز مردم پرهیز کنند‌ که این احتکار، خود، کمک به جنگ اقتصادی دشمن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر