پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۶۹۱
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری برای حل مشکلات مالی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در این ارتباط صحبت هایی با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام گرفته تا این تیم بصورت جدی مورد حمایت مالی قرار گیرد.

وی بیان کرد: با استاندار بوشهر نیز صحبت شده و مبلغی را برای تیم ایرانجوان بوشهر اختصاص دادند که با بررسی روند پرداخت زمینه تحقق این کمک مالی به ایرانجوان فراهم می شود.

خدری افزود: پرداخت های جزیی برای تیم ایرانجوان تنها مسکن است و باید ساز و کاری فراهم شود تا مشکلات مالی برای همیشه این تیم را رها کند.

وی اظهار داشت: ایرانجوان بوشهر یکی از تیم های ریشه دار و با اصالت است که باید زمینه صعود آنها به لیگ دسته یک فوتبال کشور فراهم شود.

خدری در ارتباط با تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امیدواریم با تداوم پیروزی ها شاهد قرار گرفتن آنها در رتبه نخست لیگ یک باشیم.

وی ادامه داد: در جشن صعود شاهین بوشهر قول حمایت کامل برای لیگ برتری شدن آنها دادیم که امیدواریم این مهم در پایان فصل برای فوتبال دوستان بوشهری محقق شود.

خدری در ارتباط با تیم فوتبال پرسپولیس گناوه گفت: با حمایت از این تیم باید در صدد حضور مقتدرانه تر آنها در بازی لیگ دسته 2 و ارتقا آنها در جدول باشیم.

وی بیان کرد: پرسپولیس گناوه با تمرینات مناسب پیش فصل امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد.

خدری همچنین با تاکید بر حمایت از ورزش بانوان اظهار داشت: مسئولان استان بوشهر در ارتباط با ورزش بانوان و بویژه تیم فوتبال بانوان بوشهر اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: نسبت به ورزش بانوان بی تفاوت نیستیم و همواره به حمایت از ورزش بانوان اهتمام جدی داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر