پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۷۳۸
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کمبود بودجه و نیروی انسانی بزرگترین معضل و آسیب اجتماعی در اجرای برنامه های فرهنگی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیده ماحوزی صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل اوقاف بوشهر اظهار داشت: نشست‌های ماهانه سازمان‌های تابعه ارشاد با هدف اجرای برنامه‌ها به صورت مشترک و با همفکری و تفاهم همدیگر برگزار می‌شود.

وی بر لزوم اتخاذ راهکارهای صحیح برای توسعه برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: کمبود بودجه و نیروی انسانی بزرگترین معضل و آسیب اجتماعی در اجرای برنامه های فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر  با تاکید بر مشارکت همگانی برای توسعه برنامه‌های فرهنگی، افزود: هم افزایی و مشارکت در اجرای برنامه ها باید ضمیمه سند پیشبرد و راهبردی این استان باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی یک کار بسیار حساس و ظریف است که سلایق مختلف خود را دارد، خاطرنشان کرد: ارتباط ارشاد با دیگر دستگاه های فرهنگی به مانند یک خانواده بزرگ برای تزریق فرهنگ عمومی به جامعه است.

ماحوزی از برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به میزبانی استان بوشهر خبرداد و گفت: ٣٨٠ نفر از ۲۰ استان در این جشنواره ثبت نام کرده بودند.

وی ادامه داد: ۵٧ نفر در مرحله داوری تلفنی با بالاترین امتیاز مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند و برگزیدگان نهایی ١٨ مهرماه سال جاری بصورت حضوری و زنده در مجتمع فرهنگی و هنری ۹دی شهر بوشهر به رقابت می پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر