جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۷۶۷
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی شبانه روز گذشته برازجان با 42 و جم با 25 درجه سانتی گراد گرمترین و خنک ترین مناطق استان بوده اند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا بهادری با اشاره به کاهش نسبی دما در روزهای آینده افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده شمالی شدن جریان هوا است که انتظار می رود در یکی دو روز آینده با توجه به کاهش نسبی رطوبت از گرمای هوا نیز کاسته شود.

وی با اشاره به افزایش سرعت این جریانات در اواسط روز افزود: پیش بینی می شود ارتفاع موج دریا نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

کارشناس هواشناسی استان یادآور شد: البته شمالی شدن جریانات جوی موقتی است و در روزهای پایانی هفته با جنوبی شدن این جریانات، رطوبت و گرمای هوا دوباره افزایش می یابد و این وضعیت تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی به صداوسیما گفت: در 24 ساعت گذشته برازجان با دمای 42 درجه سانتگراد گرمترین و جم با 25 درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان بوده اند.

بهادری ادامه داد: همچنین در مدت مذکور رطوبت بالای 80 درصد از ایستگاه های بوشهر و خارگ و کمترین رطوبت از ایستگاه های دور از ساحل مانند جم و برازجان گزارش شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر