چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۷۸۳
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

فکرشهر:  اردوی جهادی سلامت در روستای عباسی شهرستان گناوه با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاهای کمتر برخوردار با همکاری سپاه و شبکه بهداشت برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گناوه صبح سه‌شنبه در این آئین گفت: شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان با همکاری سپاه پاسداران در طول سال اقدام به برگزاری اردوهای جهادی به منظور خدمت رسانی در حوزه سلامت به مردم روستاهای مختلف شهرستان کرده است که امروز شاهد برگزاری و ارائه خدمات سلامت تیم جهادی سلامت در روستای عباسی شهرستان هستیم.

 محمد بازیاری عنوان داشت: در این اردوی جهادی اکیپی متشکل از پزشک عمومی، کارشناس تغذیه و کارشناس روان به روستای عباسی شهرستان اعزام شده که به مردم این روستا خدمات سلامت به صورت رایگان ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین مواردی را که به تشخیص پزشک نیاز به ارجاع به سطح بالاتری داشته باشد طی هماهنگی‌هایی به بیمارستان ارجاع داده می‌شوند.

وی ادامه داد: کارشناسان تغذیه و سلامت روان نیز با هدف بهبود تغذیه کودکان و سالمندان و همچنین ارتقای مهارت‌های فرزند پروری و مهارت‌های زندگی با برگزاری جلسات مشاوره‌ای و کلاس‌های آموزشی سعی در توانمندسازی مردم روستای عباسی دارند.

فرمانده سپاه شهرستان گناوه نیز گفت: اعزام تیم های جهادگر به مناطق کمتر توسعه یافته با هدف ارائه خدمات مختلف بویژه خدمات سلامت به مردم شهرستان از اهداف مهم سپاه است.

سرهنگ یاسین اکبا افزود: به این منظور هرساله گروهای مختلف سلامت با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان به مناطق محروم اعزام و خدمات سلامت ارائه می دهند که امروز در روستای عباسی شاهد آن هستیم.

وی گفت: خدمت‌ رسانی در حوزه‌های مختلف به مناطق محروم و محرومین جامعه که صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند یکی از توفیقات مجموعه سپاه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر