شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۷۹۵
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: 240 بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمندان بوشهر، دشتی و تنگستان با همکاری بانک آینده، بسیج رسانه و انجمن همدلان رسانه دشتی توزیع شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، با همکاری بسیج رسانه دشتی، انجمن همدلان رسانه و با همکاری بانک آینده تعداد 240 بسته لوازم‌التحریر در قالب کیف، دفتر، پاکن، خودکار، خط کش، قلم‌تراش، بسته مداد رنگی و مداد بین دانش آموزان نیازمند شهرستان‌های دشتی، تنگستان، بوشهر، عالی شهر و چغادک توزیع شد.

توزیع بسته‌ها که توسط اسماعیل حاجیانی خبرنگار تسنیم، سرپرست بسیج رسانه و رئیس انجمن همدلان رسانه در شهرستان دشتی به‌اتفاق مهدی عالی‌پور مدیرعامل انجمن همدلان رسانه شهرستان دشتی، بسته‌های لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در حال توزیع است که با حضور در مناطق محروم اقدام به توزیع کردند.

حاجیانی اظهار داشت: تأکید ما این است این بسته‌ها بدون واسطه به دست دانش‌آموزان برسد.

خبرنگار تسنیم در دشتی بیان کرد: 240 بسته لوازم‌التحریر از کالاهای تهیه‌شده که از اجناس ایرانی و باکیفیت هستند.

مدیرعامل انجمن همدلان رسانه شهرستان دشتی نیز گفت: این بسته‌ها توسط بانک آینده در اختیار انجمن همدلان رسانه قرار گرفت و تأکید شد که در مکان‌هایی توزیع شود که کمتر این کار صورت گرفته است.

مهدی عالی‌پور افزود: با توجه به استقبال دانش آموزان از این بسته‌ها مجدداً رایزنی می‌شود تا بتوان تعداد بیشتری از سوی بانک آینده برای توزیع در مناطق محروم در اختیار انجمن همدلان رسانه و بسیج رسانه قرار گیرد و اقدام کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر