چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۸۰۳
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: رییس دانشگاه صنعتی شریف از کاهش فرصت‌های مطالعاتی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: متاسفانه شرایط فعلی سیاسی و تحریم‌ها برنامه فرصت مطالعاتی دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف را با محدودیت مواجه کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر محمود فتوحی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شریف از گذشته برنامه‌های مدونی برای فرصت مطالعاتی اساتید و دانشجویان دوره دکتری این دانشگاه تدوین کرده است چرا که ارتباط متقابلی بین آنها با دانشگاه‌های خارجی وجود داشت که با تدوین برنامه مشخص این ارتباط برای سال جاری نیز در دانشگاه شریف تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: البته بعد از تحریم‌های فعلی و شرایط سختی که برای کشور ایجاد شده است فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان و اساتید ادانشگاه شریف با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه شده است اما تلاش ما این است که به اشکال مختلف مسایل و موانع موجود در این زمینه را کاهش دهیم.

رییس دانشگاه صنعتی شریف خاطر نشان کرد: سال تحصیلی جدید این دانشگاه از 24 شهریور ماه جاری آغاز شده است و بر اساس برنامه زمانی تدوین شده قرار بود ساختمان کلاس‌های درس دانشجویان مهر ماه به بهره‌برداری برسد که متاسفانه این ساختمان با تاخیر یک ماه از افتتاح می‌شود و فعالیت آن از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

دکتر فتوحی همچنین یادآور شد: در حال حاضر گود برداری ساخت دانشکده عمران دانشگاه شریف که توسط یک خیر ساخته می شود، آغاز شده است و دانشکده مهندسی مکانیک نیز در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر