چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با تلاش پشتکار و پیگیری های مستمر شهردار وحدتیه صورت گرفت:
کد خبر: ۴۷۸۱۲
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸

فکرشهر:  باپشتکار، تلاش مداوم و پیگیریهای مستمر شهردار، یک دستگاه خودرو پرس زباله به صورت رایگان و به ظرفیت ۶ تن به شهرداری وحدتیه اختصاص یافت.

 به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری وحدتیه، شهردار وحدتیه دراین خصوص اظهار داشت: با توکل برخداوند متعال و با همکاری و حمایت ارزشمند اعضای محترم شورای اسلامی شهر وحدتیه  در راستای  تسریع  و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همشهریان در جهت توسعه، ساماندهی و بهینه سازی ماشین آلات شهرداری، جلب رضایتمندی عمومی و بر اساس پیگیری های مستمر وتلاش های مداوم موفق به اخذ مجوز و اختصاص یک دستگاه خودرو پرس زباله به ظرفیت ۶ تن ازجانب سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور برای شهرداری وحدتیه شدیم.

حسن عباسی افزود: ارزش ریالی این خودرو حدود ۳ میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیون تومان است که این شهرداری فقط مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۲۰ میلیون تومان بابت‌ حق سهم تغییر کاربری را پرداخت نموده و این خودرو تقریبا به صورت رایگان  به شهرداری وحدتیه اختصاص یافته است.

 عباسی درپایان ابراز امیدواری نمود که با استعانت از خداوند متعال وهمراهی، همکاری و تلاش همگانی مجموعه شهرداری وشورای اسلامی و مشارکت فعال شهروندان بتوانیم درمسیر توسعه پایدار وپیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه گام برداریم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر