جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در جلسه رییس اداره بهزیستی با شهردار برازجان:
کد خبر: ۴۷۸۱۳
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: به منظور فراهم کردن محیط اجتماعی مناسب برای سالمندان جلسه‌ای با حضور رییس بهزیستی،  کارشناس توانبخشی و شهردار برازجان در شهرداری برگزار شد.
به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی،  رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در اهواز، از خدمات شهردار برازجان در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی از جمله مساله  مناسب سازی در سطح شهر تقدیر نمود و اظهار داشت:  پیشگیری از  آسیب های اجتماعی  نیاز به همکاری همه ارگان ها، نهادها و سازمان ها دارد.

حمید انصاری با بیان اینکه  شهرداری  می تواند در زمینه اطلاع رسانی با ما همکاری داشته باشد افزود: . اختصاص بیلبورد جهت  اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان در زمینه های مختلف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانبخشی و...  می تواند مثمرالثمر باشد.

وی پیشنهاد آماده سازی و نامگذاری یکی از پارکهای سطح شهر به عنوان پارک دوستدار سالمند را مطرح کرد و ادامه داد: اهداء کارت منزلت به بازنشستگان به منظور بهره مندی از برخی از امتیازات اجتماعی بسیار پسندیده است.

انصاری خطاب به شهردار برازجان اظهار داشت: جهت رفاه حال همه شهروندان و دسترسی همه اقشار جامعه به امکانات موجود همچون گذشته نظارت بیشتری در مناسب سازی ساخت و ساز پروژه های عمرانی داشته باشید. 

محمد حسن محمدی شهردار برازجان  ضمن گرامیداشت هفته سالمند از تلاش رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تشکر نمود و در رابطه با بهره مندی افراد دارای کارت منزلت از امکانات شهری و اختصاص یکی از پارکها برای سالمندان موافقت خود را اعلام و قول مساعدت داد .

محمد حسن محمدی ادامه داد: امکانات رفاهی و ورزشی درپارک  مربوطه را در جهت رفاه حال سالمندان قرار خواهیم داد تا سالمندان  به نحو شایسته بتوانند ازمحیط پارک استفاده نمایند.

درپایان رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان با اهداء لوح  تقدیر از تلاش های  شهردار برازجان تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر