سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۸۹۷
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران عامل سازمان ها، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با حضور شهردار برازجان و علی زارعی شهردار چغادك به عنوان هیئت رئیسه سازمان ها میهمان ویژه این نشست در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، در این نشست که به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و ارائه‌ی راهکارهایی به منظور ارتقاء کیفیت عملکرد شهرداری جهت ارائه‌ی خدمات بهتر به شهروندان برگزار شد مهندس محمدحسن محمدی شهردار برازجان طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت حادثه‌ی تروریستی اهواز، مراتب تاثر شدید خود را بخاطر شهادت مظلومانه شماری از هموطنان عزیزمان در این حادثه تروریستی اعلام کرد و افزود: چنین اقدامات کوردلانه‌ای نه تنها خدشه‌ای بر نظام مردمی و اسلامی ما وارد نخواهد کرد بلکه وحدت و همبستگی بیش از پیش ملت قهرمان ایران را به دنبال خواهد داشت. شهردار برازجان در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه‌ی همکاران شهرداری، اظهار امیدواری کرد مدیران عامل سازمانها و دیگر مدیران حوزه‌های ستادی و اجرایی شهرداری با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظریات ارزشمند کارشناسان و شهروندان در جهت ارائه‌ی خدمت هر چه بهتر به همشهریان عزیز برازجانی تلاش بیش از پیش داشته باشند.

علی زارعی شهردار چغادک نیز که در این نشست حضور داشت طی سخنان کوتاهی با اعلام این نکته که وقتی فعالیتهای مثبت و روند آبادانی شهرمان برازجان را میبینم به خود میبالم و احساس خوشحالی می کنم، افزود: خوشحال و خرسندم که یک تیم مدیریتی چالاک و پرانرژی در شهرداری برازجان مشغول فعالیت است و جا دارد بخاطر تغییرات مثبت و چشمگیری که در شهر در حال انجام است از مدیران و همکاران محترم شهرداری و به خصوص جناب آقای مهندس محمدی تقدیر و تشکر کنم. الحمدلله رضایتمندی خوبی در بین مردم از عملکرد شهرداری در دوره جدید دیده میشود که حاصل هماهنگی و همدلی حاکم بر شهرداری است و باید آنرا حاصل لطف خدا، دعای خیر مردم عزیز برازجان و مدیریت خوب جناب شهردار دانست. شهردار چغادک افزود: حوزه خدمات شهری، چشم شهرداری است و عملکرد مثبت یا منفی شهرداری در این زمینه میتواند به سرعت توجه مردم را به این حوزه جلب نماید.

در ادامه این نشست مدیران سازمان ها، ادارات و واحدهای شهرداری برازجان پیرامون مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف شهرداری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر