پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۹۹۱
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قضات در برخورد با مفاسد از جمله در حوزه اقتصادی کوچکترین چشم پوشی و انفاقی نکنند که توجه به این مهم باعث رضایتمندی بیشتر از دستگاه قضایی می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی جمادی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم افزود: وظیفه مجموعه قضایی دفاع از حقوق عامه مردم است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی هزینه کردن و برنامه ریزی برای جلوگیری از وقوع جرم را سرمایه گذاری مفید و نتیجه بخش دانست و اظهارداشت: پیشگیری یک امر فراسازمانی است و نیاز به عزم جدی تمامی دستگاه ها و نهادها دارد. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در شهرستان دیلم، جرائمی که موجب دغدغه، نارضایتی و تشویش اذهان عمومی باشد تاکنون وجود نداشته که این مهم نشان دهنده فرهنگ بالا، اعتماد و اعتقاد به مسائل دینی مردم این منطقه است. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم مبارزه با فساد را یکی از دغدغه های امروز جامعه دانست و گفت: اهتمام بر امر قضاوت ازجمله برخورد با مفاسد در آموزه های دینی مشخص شده است. 

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: باتوجه به اینکه فساد زمینه ساز فاصله و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و مسئولان می شود، برخورد جدی با مفسدان اقتصادی باید در سرلوحه کاری قرار گیرد.

امام جمعه دیلم گفت: قوه قضاییه کشور یکی از امانت های بزرگی است که باید مسئولان قضایی به شایستگی از آن حفاظت کنند. 

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: هدف و مبنای همه برنامه های دینی اقامه عدالت در جامعه است. 

وی اظهارداشت: دستگاه قضایی این شهرستان درزمینه مبارزه با زمین خواری، حفاظت از اراضی ملی و محیط زیست اقدام و عملکرد خوبی داشته است.

فرماندار دیلم نیز قدرشناسی را یکی از خصوصیت های بارز مردم این این شهرستان دانست و گفت: تمامی موفقیت ها، توسعه و امنیت امروز این شهرستان مدیون همدلی، وحدت و انسجام بین مسئولان و مردم است.

عبدالامیر قاسمی افزود: فرهنگ سازی برای پیشگیری از وقوع جرم ضروری است که در این زمینه باید برنامه ریزی های منظمی با همکاری سازمان های مردم نهاد، معتمدان و نخبگان صورت گیرد.

دراین آیین مهدی بهشتیان به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دیلم معرفی و از خدمات محمد رضا بازهوایی رئیس دادگستری سابق و حسین بازدرهوا دادستان عمومی و انقلاب قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر