سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رونمایی از دو کتاب حقوق شهروندی در شهرداری برازجان
فکرشهر - اسماء بوستانی: شهردار برازجان در آیین رونمایی از  دو کتاب فرهنگ حقوق شهروندی گفت: نیاز پروژه های عمرانی  و خدماتی را در قالب پیوست فرهنگی انجام می دهیم؛ چرا که نیاز جامعه امروز ماست...
کد خبر: ۴۸۰۰۹
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳

فکرشهر - اسماء بوستانی: شهردار برازجان در آیین رونمایی از  دو کتاب فرهنگ حقوق شهروندی گفت: نیاز پروژه های عمرانی  و خدماتی را در قالب پیوست فرهنگی انجام می دهیم؛ چرا که نیاز جامعه امروز ماست.

به گزارش فکرشهر، محمد حسن محمدی با بیان اینکه تاکنون چهار کتاب در خصوص فرهنگ شهروندی چاپ شده است، افزود: بهاره شهردار می شود، بهاره و حقوق شهروندی را در سال ۹۶ چاپ کرده و در بین نوجوانان و خردسالان توزیع کردیم. در سال ۹۷ نیز تا کنون دو کتاب به نام های بهاره و دور ریختنی ها و بهاره و مسابقه عکاسی  به نویسندگی آمنه رمضانی چاپ شده است که امروز از این دو کتاب رونمایی می شود.

محمدی با بیان اینکه در حمایت از نویسندگان بیش از هزار جلداز کتاب هایشان را خریداری کردیم افزود: در حال حاضر جزء بیست شهر منتخب نامزد پایتخت کتاب هستیم که این خود افتخاری برای شهر برازجان است، امسال نیز تمام تلاشمان بر این است که با تلاش های فراوان بتوانیم موفقیت های بیشتری در این راستا کسب کنیم.

نویسنده این دو کتاب با اعلام اینکه فعالیت من با کودکان است ادامه داد: بیش از هشت سال است که با بهاره زندگی می کنم، اولین بهاره من سال 89 منتشر شد، تمام تلاشم بر این بوده که در این راستا تخصصی گام بردارم و فرهنگ را فراموش نکنم.

آمنه رمضانی ادامه داد: در پایان از شهردار شهر برازجان در این راستا قدردانی می کنم که در جهت رشد و پیشرفت فرهنگ حقوق شهروندی گام های موثری برداشته اند.

به گزارش فکرشهر، این سری کتاب ها با همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان، تهیه شده و بین مردم توزیع می شوند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر