چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۸۰۱۶
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: تشعشعات شبکه های مخابراتی هیچ گونه تاثیر مخربی بر محیط زیست عسلویه ندارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی سملیان صبح دوشنبه در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه در رابطه با تاثیرات منفی تشعشعات دکل های مخابراتی در شهر عسلویه اظهار داشت: بررسی میزان تشعشعات یکی از برنامه‌های مهم و در دستور کار است.

وی اضافه کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با حساسیت بسزایی موضوع تشعشعات را در دستور کار خود قرار داده و در نقاط حساس و مناطقی که گزارش دریافت می شود در کمترین زمان به اندازه گیری و بررسی تشعشعات می پردازد.

سملیان خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی های بسیار از سوی مقامات مسئول در شهر عسلویه نسبت به آلودگی‌های زیست محیطی بر سلامت زندگی مردم، باندهای فرکانسی تشعشعی مخابراتی آنتن های مختلف از لحاظ سازگاری با استاندارد های موجود توسط اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مورد بررسی قرار گرفت و همه سایت ها در سطح استاندارد قرار داشتند..

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: اندازه‌گیری پرتوهای ساطع شده از سیستم‌های مخابراتی نسبت به حداکثر و حداقل استاندارد در فواصل و ارتفاعات مختلف اندازه گیری می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت ناهمخوانی پرتوهای ساطع شده با مقیاس‌ها از ادامه کار سایت جلوگیری می‌شود و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر