چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: از روز گذشته قیمت دلار در کشور روند نزولی گرفته است، امروز دلار در شهر بوشهر، با قیمت‌های مختلفی بین ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان خرید و فروش شده است...
کد خبر: ۴۸۰۸۳
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: از روز گذشته قیمت دلار در کشور روند نزولی گرفته است، امروز دلار در شهر بوشهر، با قیمت‌های مختلفی بین ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان خرید و فروش شده است.

به گزارش فکرشهر، از صبح دیروز روند کاهش نرخ ارز در سطح کشور آغاز شد و اکنون نیز این روند کاهش ادامه دارد و شاهد تقاضای بسیار زیادی برای فروش دلار از سوی مردم هستیم.

احسان عباسی از صرافان بوشهر در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: از روز گذشته شاهد افزایش تعداد فروشندگان دلار در شهر بوشهر بوده‌ایم و تعداد زیادی از مردم خواهان فروش دلارهای خود هستند.

وی اضافه کرد: نرخ ارز دارای نوسان است و در مجموع روند کاهشی داشته است. در کنار افرادی که برای خرید مراجعه می‌کنند، تعداد خیلی بیشتری خواستار فروش دلار خود هستند.

عباسی با بیان اینکه دلار با نوسان روبرو بوده و امروز قیمت‌های متفاوتی برای خرید و فروش شاهد بوده‌ایم، ادامه داد: هرچند ازدحام جمعیت در مقابل صرافی‌های بوشهر همانند کلان‌شهرها نبوده ولی نسبت به روزهای گذشته شاهد ازدحام خیلی بیشتری برای فروش دلار هستیم.

مشاهده خبرنگار مهر از فعالیت دیگر صرافی‌های بوشهر نیز بیانگر همین موضوع است که افراد زیادی برای فروش دلارهای خود مراجعه کرده و خواستار تبدیل دلار به ریال هستند.

بوشهر دارای سه صرافی مجوزدار است که بر اساس مشاهدات خبرنگار مهر، دلار در شهر بوشهر، امروز با قیمت‌های مختلفی بین ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان خرید و فروش شده است و در کمترین حالت قیمت خرید دلار از مردم حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان بوده است.

پیش‌بینی‌های کارشناسان اقتصادی حکایت از آن دارد که نرخ دلار همچنان روند نزولی خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر