شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طبق اعلام استانداری؛
فکرشهر: در حالی روز گذشته ـ چهارشنبه، 11 مهرماه 1397 ـ استانداری بوشهر ابلاغیه لغو تعطیلی اداره های استان بوشهر و تغییر ساعت کاری را ابلاغ و اعلام داشته که تنها 27 ارگان در فهرست ابلاغ هستند و برخی اداره ها از جمله خود استانداری، جزو این لیست نیستند...
کد خبر: ۴۸۱۷۰
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: در حالی روز گذشته ـ چهارشنبه، 11 مهرماه 1397 ـ استانداری بوشهر ابلاغیه لغو تعطیلی اداره های استان بوشهر و تغییر ساعت کاری را ابلاغ و اعلام داشته که تنها 27 ارگان در فهرست ابلاغ هستند و برخی اداره ها از جمله خود استانداری، جزو این لیست نیستند.

به گزارش فکرشهر، این ابلاغیه، به امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، شیلات، بانک های استان، گمرک بوشهر و گمرکات استان، بنادر و دریانوردی، منابع طبیعی و آبخیزداری، استاندارد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاون روستایی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت سهامی توزیع نیروی برق، شرکت سهامی آب منطقه ای، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر، شرکت گاز، دامپزشکی، شرکت شهرک های صنعتی استان، شرکت غله و خدمات بازرگانی، ثبت اسناد و املاک، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، حفاظ محیط زیست و شهرداری های استان ارسال و ابلاغ شده است.

به گزارش فکرشهر، طبق نامه ای که استانداری بوشهر به این دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده، تعطیلی پنج شنبه های اداره های استان بوشهر پس از 7 سال، لغو شده و ساعت کار اداره ها نیز قرار است از روز شنبه ـ 14 مهرماه ـ (ابتدای هفته آینده) تغییر کند.

بر این اساس، از شنبه تا چهارشنبه، ساعت کار اداره های لیست فوق، از 7 تا 14:30 و پنجشنبه ها نیز ساعت کار از 7 تا 13:30 تعیین شده است.

در این ابلاغیه، هدف از تغییر ساعت کار اداره ها، شرایط اقتصادی کشور و ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مراجعین عنوان شده است.

به گزارش فکرشهر، تعطیلی پنج شنبه های اداره های استان بوشهر، از سال 90 اجرایی شده بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر