شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۸۲
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان دیر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در یکساله گذشته کشفیات مواد مخدر در شهرستان دیر ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ فرهاد آراوند در جمع خبرنگاران در دیر با تبریک هفته ناجا از اجرای 70 برنامه در این هفته خبرداد و اظهار داشت:در هفته نیروی انتظامی 70 برنامه در شهرستان دیر شامل سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری مراسم دعای ندبه، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، همایش پیاده‌روی خانواده‌های نیروی انتظامی و تجلیل از رانندگان نمونه شهرستان دیر است.

وی افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی است که  پلیس بخشی از تحولات، دست آوردهاو عملکردها را به مردم عرضه کند و از سوی دیگر هفته ناجا فرصتی برای توسعه و افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس است.

رئیس پلیس شهرستان دیر شعار امسال هفته ناجا را «پلیس مقتدر امین مردم» دانست و با تاکید بر برخورد با سوداگران مرگ خاطر نشان کرد:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در یکساله گذشته کشفیات مواد مخدر در شهرستان دیر 105 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ آراوند از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و معتادان خبرداد و بیان کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به معتادان خطرناک، 118 طرح اجراء و 85 نفر دستگیر شد.

وی، نقش مهم فوریت‌های پلیسی در راستای تحقق مطالبات مردم را مورد اشاره قرار داد و افزود: در راستای طرح‌های عملی و کنترل تماس‌های مردمی 3هزار و  510 مورد دریکسال گذشته با  مرکز فوریت‌های پلیسی دیر ارتباط تلفنی برقرار شده که 69 درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش دارد.

رئیس پلیس شهرستان دیر، تشکیل 145 پرونده خرید خدمت، صدور 520 مورد معافیت تحصیلی و صدور 450 مورد کارت معافیت پایان خدمت را از دیگر فعالیت‌ها دانست.

سرهنگ آراوند از کاهش 63 درصدی تصادفات در محورهای دیر در یک سال گذشته خبرداد و تصریح کرد:  در این مدت ضمن صدورمجوز پروانه کسب، از 3 هزار واحد صنفی دیر بازدید محسوس و نامحسوس در راستای برخورد با متخلفان انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر