سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بوشهر گفت: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های عظیم درون کشور ما یک بار دیگر هیمنه امریکا را در اقتصاد خواهیم شکست...
کد خبر: ۴۸۱۹۸
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بوشهر گفت: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های عظیم درون کشور ما یک بار دیگر هیمنه امریکا را در اقتصاد خواهیم شکست.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، محسن رضایی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاه محمد رسول الله گفت: ما به پشتوانه نیروی داخلی به قله بلند اقتصاد منطقه دست می  یابیم. روزی واحد پول ما با تکیه به توان داخلی قویترین پول منطقه خواهد شد.

وی افزود: ما می توانیم با تکیه به روحیه بسیجی و انقلابی  و رهبری انقلابی  یک انقلاب در بعد اقتصادی ایجاد کنیم.

رضایی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ائتلافی به محوریت آمریکا در سطح جهان و عربستان در منطقه علیه ایران شکل گرفته است. ضلع سوم همیشگی این مثلث اسرائیل است.این ائتلاف هیچ گاه نتوانست از اقتدار ایران جلوگیری کند ایران با گذر از همه ناملایمات قدرت منطقه شد برای تامین صلح و امنیت منطقه و داخل کشور.
 
وی افزود: از حدود 15 سال پیش این ائتلاف در محور مبارزه اقتصادی با ملت و دولت ایران قرار گرفته است. در ناملایمات پیش از این ایستادگی و صبر و پایداری همگانی و زنده کردن توانایی ها و شایسته سالاری رمز موفقیت بود. 

رضایی گفت: امروز از یک سو باید ایستادگی و صبر پیشه کرد و از سویی دیگر مردم باید در صنعت و دانش و فناوری و اقتصاد فعال شوند تا به قدرت بزرگ اقتصاد منطقه تبدیل شویم. نظام مدیریت کشور باید بهتر شود، باید بازسازی شود.

وی افزود: روحیه خطرپذیری را باید تقویت کرد. با توانمند کردن دولت و مردم و تقویت روحیه امید  می توان با این ائتلاف نامیمون دشمن مقابله کرد.

رضایی گفت: امروز این رزمایش نمایشی از تاریخ پرافتخار دفاع و مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری این استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر