چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۲۶۰
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: شرکت هایی از کشور هلند و دو شرکت داخلی کشت و صنعت کوثر این استان و آستان قدس رضوی در فراخوان واگذاری طرح احداث شهرک های کشاورزی این شهرستان به عنوان سرمایه گذار اصلی پذیرفته شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز یکشنبه در نشست با مدیریت شهرک های گلخانه جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: پس از مراحل واگذاری و مزایده قیمت گذاری اراضی، نشستی با شرکت های سرمایه گذار برای عملیاتی شدن این طرح که بزودی اجرایی خواهد شد، تشکیل می شود.

وی اظهارداشت: طراحی و مطالعه سایت شهرک کشاورزی این شهرستان در زمینی به مساحت 123 هکتار انجام شده که 78 هکتار آن سطح مفید گلخانه ای و مابقی برای استفاده کارخانه ها و زنجیره تولید استفاده خواهد شد. 

فرمانداردیلم گفت: در این شهرک بیش از 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای تامین زیرساخت، سازه ها و منابع آبی انجام می شود.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح حدود 600 نفر اشتغال مستقیم و یکهزار و 200 نفر اشتغال فصلی ایجاد کند.

قاسمی اظهارداشت: این شهرستان در حوزه های کشاورزی، صیادی، تجاری و گردشگری دارای ظرفیت های زیادی است که باید نهایت استفاده از آنها برای رونق، پیشرفت، درآمدزایی و اشتغال مردم صورت گیرد. 

محمد طاهری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم گفت: از بین سه شرکت پیش بینی شده احداث شهرک های کشاورزی استان بوشهر شامل دشتستان، تنگستان و دیلم بزودی عملیات اجرایی اولین آن در این شهرستان آغاز خواهد شد.

شهرستان دیلم با بیش از 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر