سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۲۹۰
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر از ساماندهی ۳۰ امام جماعت روحانی در مدارس شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد عبدالله زاده شامگاه یکشنبه در اولین گردهمایی ائمه جماعات روحانی مدارس شهرستان دیر در سال جاری اظهار داشت:حضور مستمر روحانیت در مدارس  نقش مهمی در انتقال ارزش ها و گرایش دانش آموزان به نمادها و مسائل دینی دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط بیشتر روحانیون و مدارس روحیه معنوی دانش آموزان را بیشتر می کند، عنوان کرد: فصل مشترک حوزه های علمیه و  آموزش و پرورش توجه به مقوله تعلیم و تربیت و انسان سازی است.

وی با بیان اینکه بدنبال تربیت نسلی در تراز جمهوری اسلامی هستیم، ادامه داد: حضور روحانیون در مدارس در راستای افزایش کیفیت مسائل آموزشی ، دینی و پرورشی می باشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر با اشاره به کم رنگ شدن مسائل اخلاقی در جامعه خاطرنشان کرد:آموزش آداب معاشرت اجتماعی و مسائل اخلاقی مانند راستگویی و انصاف به دانش آموزان  در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: امسال ۳۰ روحانی جهت اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان دیر ساماندهی شده اند.

امام جمعه موقت و مدیر مدرسه علمیه دیر با بیان اینکه تعامل خوبی بین مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) و ادارات و نهادهای شهرستان وجود دارد ،گفت:هدف و تلاش همه ما تربیت انسان هایی شایسته برای اسلام و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی با اعلام اینکه از هر نوع خدمتی به آموزش و پرورش دریغ نمی کنیم، افزود: روحانیون باید فرصت حضور در مدارس را مغتنم بشمارند و نهایت استفاده را داشته باشند.

وی اظهار کرد:رسالت ما طلاب این است که علاوه بر اینکه خودمان به اخلاق اسلامی و دینی متخلق هستیم جامعه را نیز به این سمت و سو هدایت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه دیر عنوان کرد: امروز مهمترین ابزار دشمن جنگ تبلیغاتی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی و تسلط بر ذهن و فکر نسل جوان ماست.

وی با تأکید بر لزوم ادامه راه شهدا  بیان کرد: امروز زنان ما زینب وار و مردان نیز همچون امام سجاد(ع) وظیفه تبیین و روشنگری در جامعه را برعهده داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر