پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم ندسا:
کد خبر: ۴۸۳۳۳
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

فکرشهر:  فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم ندسا گفت: رسالت سپاه تنها نظامی گری نیست و سپاه به عنوان بدنه فعال کشور و ملت علاوه بر بحث نظامی در ابعاد فرهنگی و سازندگی نیز ورود کرده است.

به گزارش فکرشهر، ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد در حاشیه رژه شناورهای منطقه چهارم ندسا که به مناسبت ۱۶ مهرماه سالروز رشادت سردار شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مقابله با ناو آمریکایی  اظهار داشت: سردار شهید نادر مهدوی طلایه دار مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی ادامه داد: این سرباز رشید سپاه اسلام به همراه همرزمانش با کمترین امکانات توانستند  با منهدم کردم کشتی بریجتون پوزه آمریکا را به خاک مالیده و چنان درسی به آنها بدهند که در تاریخ ثبت شود.

امیرنژاد گفت: رژه امروز شناورهای سبک و تندرو با هدف نمایش بخشی از توانایی های نیروی دریای سپاه در خلیج فارس برای مردم کشورمان پیام اقتدار و امنیت  و برای کشورهای همسایه پیام امنیت و صلح و دوستی دارد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه با بهره گیری از جوانان مؤمن، متعهد، شجاع  و ولایی به دشمنان اجازه  تعدی به سرحدات جمهوری اسلامی را نداده و هر تجاوزی را به سخت ترین و پشیمان کننده ترین حالت ممکن پاسخ می دهد.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) منطقه چهارم ندسا با اشاره به توان بالای نظامی و تجهیزاتی  نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: امروز شناورهای با سرعت ۸۰ نات  و قابلیت انجام عملیات های مختلف دریایی، موشک های برد بالا و مین های با قدرت تخریب بالا امنیت را برای منطقه و قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان برای ما به ارمغان آورده است.

امیرنژاد  با بیان اینکه رسالت سپاه تنها نظامی گری نیست، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان بدنه فعال کشور و ملت علاوه بر بحث نظامی در ابعاد فرهنگی و سازندگی نیز ورود کرده و هرجا که نیاز به خدمت رسانی باشد حضور دارد.

وی با اعلام اینکه  امروز سپاه پاسداران در عرصه سایبری و جنگ نرم و سازندگی حضور فعالانه دارد گفت: پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا علاوه بر بعد نظامی در بخش های مختلف فرهنگی، اجرایی و امنیتی آماده هرگونه همکاری با دستگاه ها است.

مراسم رژه شناورهای سبک و تندرو پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا  با حضور مسئولین شهرستان در آب های نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر