پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر آموزش و پرورش گناوه خبر داد؛
کد خبر: ۴۸۳۳۴
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

فکرشهر:  مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت:  طی چهار سال گذشته قبولی دانش آموزان گناوه ای در کنکور روند رو به رشد و خوبی داشته است.

به گزارش فکرشهر ار مهر،  اسکندر احمدی  با اشاره به روند رو به رشد دانش آموزان گناوه ای اظهار داشت: در کنکور امسال ۱۵۸ دانش آموز گناوه ای توانستند در دانشگاه های  روزانه قبول شوند.

وی افزود: از مجموع ۱۵۸ دانش آموز راه یافته به دانشگاه ها ۲۱ نفر آنها در رشته پزشکی و پیرا پزشکی قبول شده اند.

احمدی اظهار داشت: گناوه در کنکور سال ۹۷ هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی پیشرفت داشته است که نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش قبولی در کنکور را داشتیم.

وی تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان هنوز درصدی را اعلام نکرده است ولی با توجه به آماری که در دست داریم درصد پیشرفت دانش آموزان گناوه ۳۰ درصد بوده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان داشت: پایگاه های مطالعاتی، اعتکاف علمی، کلاس های کنکور و کلاس های مشاوره ای که از سوی آموزش و پرورش گناوه برای دانش‌آموزان برگزار شده است تاثیر و نقش مهمی در این پیشرفت و قبولی آنها در کنکور داشته است.

احمدی گفت: دانش آموزانی که شبانه روز تلاش کردند اولیا، مدیران، دبیران، مربیان، کلیه همکاران فرهنگی و مسئولین شهرستانی و استانی که در این موفقیت بزرگ سهیم بودن سپاسگزاریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر