جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۴۸۳۳۷
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

فکرشهر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هیئتی متشکل از مدیران دولتی و بخش خصوصی با سرپرستی استاندار بوشهر برای ایجاد روابط بهتر و بیشتر تجاری و صادرات غیر نفتی به قطر کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسین حسینی محمدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیئتی متشکل از مدیران دولتی و بخش خصوصی استان به سرپرستی استاندار بوشهر به قطر اظهارداشت: این سفر با هدف ارتباط بیشتر بین این دو کشور در زمینه تجاری و به دعوت وزارت شهرداری و محیط زیست قطر صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در ادامه افزود: رفع موانع صادرات و افزایش صادرات غیر نفتی از مهمترین اهداف این سفر بوده است.

وی گفت: با توجه به تحولات اخیر مبنی بر تحریم سیاسی و اقتصادی کشور قطر توسط برخی از کشور های عربی حوزه خلیج فارس فرصت مناسبی برای احیاء و گسترش فعالیت ها با این کشور است.

حسینی محمدی تصریح کرد: در شش ماه نخست سال ۳۶ هزار تن کالا از گمرک بوشهر به ارزش بیش از ۵۷ میلیون دلار به کشور قطر صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه فاصله بنادر استان بوشهر با قطر کم است عنوان کرد: استان بوشهر ظرفیت های عظیم غیر نفتی مانند شیلات، نخیلات،تولیدات معدنی و صیفی جات دارد که میتوان برای توسعه صادرات فرآهم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر