پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ به بهانه حواشی شورای شهر برازجان؛
فکرشهر - مرصاد پنا: ریاست طلبی یا خدمت به مردم به راستی کدام یک اولویت نمایندگان مردم در شورای شهر برازجان است.
کد خبر: ۴۸۳۴۹
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹

فکرشهر - مرصاد پنا: ریاست طلبی یا خدمت به مردم به راستی کدام یک اولویت نمایندگان مردم در شورای شهر برازجان است.

آن روز اردیبهشت ۱۳۹۶ را به یاد بیاورید زمانی که مردم خونگرم و با فرهنگ شهر برازجان احساس مسوولیت کردند و در پای صندوق های رأی حاضر شدند تا نمایندگان خود در شورای شهر را انتخاب کنند آن پیرمرد و پیرزن سالخورده ای که توان راه رفتن بدون عصا را ندارد در ذهن خود تصور کنید در گرمای هوا به عشق انجام وظیفه شهروندی پای صندوق رای می‌آید تا شهرش مسوولان پرتلاش و مجاهدی را داشته باشد و برای پیشرفت و آبادانی شهر خود تلاش کنند.

در هفته های اخیر اتفاقاتی در جلسات شورای شهر برازجان افتاده است که اصلاً خوشایند مردم فهیم و نجیب شهر برازجان نیست.

برازجان زخم خورده است، ماه ها مشکلات شدید کمبود آب، سخت ترین شرایط را بر مردم شهر برازجان تحمیل کرده است. مردم دیگر توان تعلل در اجرای امور توسط مسوولین خود را ندارند.

مگر هدف از قرارگیری در پست شورای شهر چیزی جز خدمت خالصانه به مردم است که تعلل اخیر در انتخاب رئیس شورا و حاشیه های ایجاد شده با روح و روان مردم بازی می‌کند.!!! و بر زخم مردم نجیب برازجان نمک می‌پاشد.!

مردمی که در سخت ترین شرایط و در اوج مشکلات اقتصادی چیزی جز خدمت از مسوولین خود و پایان دادن به بازی های سیاسی نمی‌خواهند. آیا خواسته زیادی است که از مسوولین خود انتظار داشته باشند در صلح و آرامش در فضایی دوستانه بنشینند و مشکلات را حل کنند هر چند اختلاف نظر و سلیقه داشته باشند.

هنر آن است که در اوج اختلاف نظر آرامش و وحدت را حفظ کرد و بر طبل اختلاف نکوبید بلکه مسایل را به صورت صمیمانه و دوستانه حل کنید.

آیا سبک ریاست افراد بزرگ تاریخ را نگاه کرده‌ اید؟! زمان حضرت علی (ع) یا زمان شهید رجایی که شعارشان به جز عدالت و خدمت چیز دیگری نبود.

به راستی وقت آن نرسیده است با اقدام فوری، نه برای پایان دادن به اختلافات فردی، بلکه برای چند برابر کردن خدمت به مردم تلاش کنید.

مردم فرهنگ مدار و نجیب برازجان فقط به یک دلیل شما را انتخاب کردند؛ برای خدمت خدمت خدمت؛ اگر جز این بود حتی فکرش را نکنید که به افرادی که لیاقت و شایستگی نداشته باشند رأی بدهند.

مردم منتظر هستند جواب حضور در پای صندوق رای را ببیند که مسوولین خود را دست در دست هم با وحدت ببینند و پیشرفت شهرشان تنها دغدغه آن ها باشد.

فراموش نکنید مردم شما را به اینجا رسانده‌اند. یک روز تعلل، خیانت به مردم است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر