پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
کد خبر: ۴۸۳۵۸
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۳

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: میزان اقتدار امنیتی در هر جامعه نشان دهنده اقتدار نظام است چرا که در سایه امنیت اجتماعی است که توسعه در ابعاد مختلف به وجود می آید.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان دریابانی استان بوشهر اظهار داشت: میزان اقتدار امنیتی در هر جامعه نشان دهنده اقتدار نظام است چرا که در سایه امنیت اجتماعی است که توسعه در ابعاد مختلف به وجود می آید.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان و جهان استکبار جهت تخریب امنیت ایران اسلامی برنامه ها و طرح های بسیاری را تدوین و اجرا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به همجواری استان با خلیج فارس و اهمیت پاسداری از مرکز های آبی، تصریح کرد: مرزهای دریایی یکی از پر اهمیت ترین مرز ها است که در صورت تخریب یک نظام را تخریب خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر در ادامه گفت: باید سیستم امنیت مرز های دریایی نوین شود چرا که اکنون مرزبانی و دریابانی سنتی و مکانیکی آسیب زا خواهد بود.

در پایان این نشست تندیس شعار هفته نیروی انتظامی از طرف ولی الله رضایی نژاد فرماندهی دریابانی استان بوشهر به نماینده مقام معظم رهبری در استان اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر