چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۳۹۸
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷

فکرشهر:  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان سفیران خوبی برای آگاهی بخشی به خانواده ها هستند و می توانند مروج فرهنگ های خوب در جامعه باشند.

به گزارش فکرشهراز مهر، ناصر کرمی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین پیام مهر با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی آموزش و فرهنگ سازی است که پلیس در این راستا فعالیت های زیادی برای آموزش از سنین کودکی برای دانش آموزان داشته است.

وی  با بیان اینکه باید برای کسب نتیجه مطلوب در بخش های مختلف تعامل بین نهادها و ارگان های مختلف انجام شود، افزود: تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش می تواند موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: اگر به دنبال جامعه ای قانون مدار هستیم باید با آموزش ها بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری کرد.

کرمی با تشکر از همکاری نیروی انتظامی با آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی بیان کرد: برگزاری این چنین برنامه ها نشان دهنده توجه پلیس به آموزش و پرورش و دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان سفیران خوبی برای آگاهی بخشی به خانواده ها هستند و میتوانند مروج فرهنگ های خوب در جامعه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اگر بدنبال نظم، امنیت و آرامش در کشور هستیم باید آگاهی رسانی را از مدارس آغاز کنیم.

کرمی با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف پلیس ویژه دانش آموزان و اولیا در طول سال تحصیلی گفت: همیشه پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان و بازدارندگی است.

وی عنوان کرد: طرح همیاران پلیس یکی از طرح های خوب پلیس و آموزش و پرورش بود که منجر به توسعه فرهنگ راهنمایی و رانندگی صحیح در جامعه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر