پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد:
کد خبر: ۴۸۴۰۱
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵

فکرشهر:  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح تقویت بنیه علمی با شرکت ۳۰۰ دانش آموز با همکاری وزارت نفت در جنوب استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش فکرشهراز مهر، حسین درتاج صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی طرح تقویت بنیه علمی و برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته علی رغم همه مسائل  و مشکلاتی که در بحث برگزاری کلاس های کنکور با آن مواجه بودیم ، اما به طور نسبی نتایج رضایت بخشی حاصل شد.

وی  با اعلام اینکه شاخص کنکور  و به دست آوردن  جایگاه مناسب  در این زمینه برای ما مهم است، افزود: در تدارک راه اندازی واحد های آموزشی کنکور هستیم تا به صورت ویژه در این حوزه بتوانیم دانش آموزان استان را برای آزمون سراسری آماده کنیم.

درتاج طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان را از طرح های ماندگار برشمرد و افزود: امسال سهمیه هر چهار شهرستان جنوبی استان در  طرح تقویت بنیه علمی و کلاس های کنکور ۳۰۰ دانش آموز است که نسبت به سال گذشته ۲۰ نفر اضافه شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح تقویت بنیه علمی در سال های گذشته نقش موثری در ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و قبولی های کنکور سراسری داشته است.

وی تصریح کرد:  ارتقاء کیفیت  آموزشی و کنکور در استان از اولویت ها است و ما برای رسیدن به چنین مهمی نیاز به برنامه ریزی های مدون داریم.

این مسئول تأکید کرد: نگاه علمی به آموزش و پرورش و تشکیل کمیته های تخصصی  از جمله راهکاری هایی است که منجر به تغییرات مطلوب در این زمینه می شود.

درتاج افزود: برنامه های مختلفی از جمله کیفیت بخشی آموزشی، فعال کردن اولیای دانش آموزان، تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات، شناسایی نقاط ضعف و قوت و اعلام به نواحی  و مناطق، برگزاری  کلاس های کنکور و تست زنی در داخل مدارس برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی در پایان از حمایت های وزارت نفت از حوزه جنوب استان در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر