پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۴۲۲
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش روستایی، عشایری و فراگیر شهرستان دشتی تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌ شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالله نادری ظهر امروز در بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون 16 میلیارد و 400 میلیون تومان در بخش روستایی عشایری و فراگیر تسهیلات به متقاضیان در دشتی پرداخت‌ شده است.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: در بخش روستایی عشایری مبلغ 11 میلیارد و 200 میلیون تومان و فراگیر 5 میلیارد و 240 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

وی افزود: تعداد 101 پرونده پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی عشایری و روستایی در دشتی مصوبه استان بوشهر به مبلغ 54 میلیارد تومان و 10 پرونده در فراگیر با 24 میلیارد تومان به بانک ارسال‌ شده است.

نادری بیان کرد: افرادی که می‌خواهند از تسهیلات  اشتغال‌زایی استفاده کنند بین 500 تا 700 هزار تومان به ازای هر کارگر بلاعوض توسط تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود.

سرپرست مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی نیز با بیان این‌ که در یک سال گذشته از 10 طرح و ایده فناورانه در قالب شرکت و تیم نوآور در مرکز رشد علم و فناوری شهرستان حمایت‌ شده است از تولید و تجاری‌سازی شش محصول در مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی خبر داد.

علی قاری بوشهری با اشاره به این‌که این مرکز برای توسعه و افزایش فرهنگ کارآفرینی و بهبود وضعیت تولید و اشتغال در منطقه اقدام به برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی در شهرستان دشتی کرده است گفت: دستگاه پزشکی ترانس کران یال، سیستم کنترل از راه دور اسکادا، سیستم کنترل تجهیزات از طریق gsm ، سنگ‌های مصنوعی پلیمری، کنسانتره دان (متراکم)، کف‌پوش و دیوار پوش‌های اپوکسی ازجمله محصولات تجاری شده در این مرکز هستند.

وی بیان کرد: مدت هفت سال است که مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی فعالیت خود را آغاز که از سال 1390 تا 1396 تعداد 30 طرح در این مرکز پذیرش شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر