جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون امور عمرانی وزارت کشور:
فکرشهر: معاون امور عمرانی وزارت کشور گفت: بیمارستان 17 شهریور برازجان به علت آتش سوزی از بین رفته و یکی از برنامه های دولت جایگزینی بیمارستان جدید است که به علت کمبود اعتبار و تخصیص پیدا نکردن کامل به صورت نیمه کاره مانده است...
کد خبر: ۴۸۴۵۳
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۴

فکرشهر: معاون امور عمرانی وزارت کشور گفت: بیمارستان 17 شهریور برازجان به علت آتش سوزی از بین رفته و یکی از برنامه های دولت جایگزینی بیمارستان جدید است که به علت کمبود اعتبار و تخصیص پیدا نکردن کامل به صورت نیمه کاره مانده است.

به گزارش فکرشهر، مهدی جمالی نژاد روز جمعه در بازدید از پروژه بیمارستان 17 شهریور برازجان افزود: سیاست دولت سرعت بخشی در انجام زیرساخت های شهری و عمرانی است و با توجه به شرایط اقتصادی خاص همت مسوولان را می طلبد که دراین زمینه کوشا باشند. 

وی گفت: بازدید از پروژه های عمرانی شاخص که امروز نیز از پروژه بیمارستان 17 شهریور برازجان بود در دستور کار است.

به نوشته ایرنا، جمالی نژاد گفت: بیمارستان 17 شهریور برازجان به علت آتش سوزی از بین رفته و یکی از برنامه های دولت جایگزینی بیمارستان جدید است که به علت کمبود اعتبار و تخصیص پیدا نکردن کامل به صورت نیمه کاره مانده است.

وی گفت: از ماده 10 و 12 حدود 80 میلیارد ریال به بیمارستان 17شهریور مصوب شده بود که 40 میلیارد ریال از این میزان اختصاص پیدا نکرده است.

معاون امور عمرانی وزارت کشور تصریح کرد: افزون بر تلاش برای اختصاص مبلغ یادشده برنامه ریزی برای اختصاص اعتبار از منابع دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری از بیمارستان 17 شهریور برازجان در دستور کار است.

به نوشته مهر، وی همچنین از تکمیل پروژه‌های راهسازی به عنوان یک اولویت بسیار مهم نام برد و افزود: تکمیل محور بزرگراهی اهرم تنگستان به دشتستان از برنامه‌های مهمی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

فرماندار دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز بر تسریع در انجام پروژه با تخصیص اعتبارات لازم تاکید کردند.

نظرات بینندگان
عصبی
|
-
|
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
حرف

حرف

حرف

بسه بخدا

واسه یه کار کوچیک باید تا مهدآباد بریم

خب درستش کنین
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر