پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۸۴۶۰
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: مادر یکی از فوتبالیست‌های فوت شده در گرجستان خبر می‌دهد متهمان پرونده مدرسه فوتبال جدید راه انداخته‌اند!

به گزارش فکرشهر، روزنامه خبرورزشی نوشت: پرونده غرق شدن دو فوتبالیست ایرانی در گرجستان که همراه با مدرسه فوتبال خود به این سفر رفته بودند، باز است و جای بررسی دارد. در همین حال مادر امیرحسین ورمزیار یکی از فوتبالیست هایی که جان خود را از دست داده، جزئیات جدیدی را بازگو می‌کند. او در ابتدا درباره روند رسیدگی به پرونده می‌گوید: «بازپرس تمام کارهایی را که می‌توانسته تا اینجا انجام داده است. ۴ نفر از بچه‌های تیم به دادگاه رفتند و درباره ماجرا کامل توضیح دادند. به نظر من آقای قانع، محمدی و زینعلی پور(رئیس، مدیر و مترجم آکادمی) بی‌احساس هستند. آقای زینعلی حتی به ما خانواده‌های داغدیده حتی یک تسلیت نگفته، در حالی که پیش بچه ها بوده. من نیازی به تسلیت او نداشتم. خیلی از مقامات استانی با ما احساس همدردی کردند و تسلیت گفتند ولی... حتی به ریش قانون هم می‌خندد. ما داغدار هستیم آنوقت ایشان و آقای محمدی به چند نفر گفته‌اند فوقش دیه می‌دهیم.»

او ادامه می دهد: «چند نفر این را به من گفتند. ایشان و دو مسئول دیگر مدرسه فوتبال در زندان بودند. آقای زینعلی حتی چند وقت در گرجستان زندانی شده بود. واقعا اینقدر خون بچه‌های ما بی‌ارزش است؟ آقای زینعلی مترجم بی‌تجربه با زن و بچه‌اش همراه بچه‌های ما رفته است. انگار سفر تفریحی بوده و نباید ایشان از بچه‌های ما مراقبت می کرد. من با بازپرس پرونده صحبت کردم و گفت ما نمی توانستیم بیشتر از یک ماه آنها را زندانی کنیم و به قید ضمانت آزاد شده‌اند. بعد متاسفانه همین آدم‌ها دوباره کارشان را شروع کرده‌اند.»

خانم ورمزیار تاکید می‌کند: «دوباره مدرسه فوتبال جدیدی راه انداخته‌اند. این هم به واسطه آقای مصطفوی مربی مدرسه فوتبال‌شان است. البته من از ایشان گلایه ندارم چون آنجا مربی است ولی آقای محمدی چطور توانسته دوباره مدرسه فوتبال بزند و کارش را شروع کند؟ چقدر پدر و مادرها خام هستند که دوباره بچه‌شان را به اینها سپرده‌اند. من واقعا برایشان متاسفم. بچه‌های مدرسه فوتبال‌شان را جدیدا به محضر برده‌اند و با آنها قرارداد بسته‌اند. در قرارداد هم نوشته‌اند هر چه ما بگوئیم الزامی است، مثل ماجرای سفر الزامی بچه‌های ما به گرجستان که گفتند اگر بچه‌ها نیایند باید ۵ میلیون جریمه بدهند و یا اخراج می‌شوند. اسم مدرسه فوتبال جدید را توان یزد گذاشته‌اند. همین چند روز قبل هم یگ گوسفند در مدرسه ایرانشهر برای افتتاح مدرسه فوتبال شان هم قربانی کردند. من با آقای صالحی مدیر ورزش و جوانان یزد هم صحبت کردم. گفتم وظیفه من مادر داغدیده است که این را پیگیر کنم؟ من شاکی پرونده درگذشت پسرم هستم. بچه من باید الان به مدرسه می رفت...(بغض)»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر