سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عصر روز جمعه؛
فکرشهر: حکم سید نور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر که از سوی وزیرکشور صادر شده بود با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور ابلاغ و معرفی شد...
کد خبر: ۴۸۴۶۵
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: حکم سید نور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر که از سوی وزیرکشور صادر شده بود با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور ابلاغ و معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، مهدی جمالی‌نژاد بعدازظهر روز جمعه ـ 20 مهرماه 1397 ـ در آیین معارفه شهردار جدید بوشهر با  بیان اینکه شهرداران باید با خلاقیت و درایت نسبت به امورات شهری اقدام کنند اظهار داشت: خدمات رسانی به شهروندان تویعه زیرساخت‌های شهری در راستای مطالبات مردم باید مورد توجه و در اولویت قرار بگیرد.

وی با قدردانی از خدمات فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بوشهر با حضور استاندار نمایندگان بوشهر و دشتستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شد حکم وزیر کشور به سیدنور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر ابلاغ و معرفی شد.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: با این معارفه انتظار است سرعت خدمات رسانی در شهر بوشهر تسریع شود و شاهد رضایت حداکثری مردم از مدیریت شهری این شهر باشیم.

معاون عمران استاندار بوشهر نیز با اشاره به ظرفیت گردشکری استان بوشهر اظهار داشت: این استان از ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری برخوردار است که سند گردشگری آن در حال تدوین است.

مهرداد ستوده با اشاره به ظرفیت گردشگری روستایی بیان کرد:  با توجه به ظرفیت بالای گردشگری روستایی  استان بوشهر سند گردشگری روستایی این استان مراحل پایانی می‌گذارند.

وی با بیان اینکه روستاهای استان بوشهر ظرفیت‌های گردشگری ناشناخته فراوانی دارند تاکید کرد: باید با استفاده از تکلیف‌های گنجاده شده در سند مربوط به آن نسبت به معرفی ظرفیت‌های آن اقدام شود.

ستوده با اشاره به اینکه  استان بوشهر در نوروز گذشته در عرصه گردشکری رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دادخاطر نشان کرد: این شاخص نشان از ظرفیت‌های فراوان این استان است.

در این آئین از فعالیت های فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بوشهر تجلیل و سید نور الدین امیری بعنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر