چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۴۷۰
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۶

فکرشهر: معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به تشکیل ۱۲ کمیته تخصصی ویژه اربعین در وزارت کشور گفت: یکی از کمیته‌‌ها با محوریت زیرساخت‌ها است که راه‌های مواصلاتی، روشنایی، نیروگاه‌ها و منابع آب شهرهای در مسیر سفر به اربعین حسینی فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی جمالی‌نژاد بعدازظهرجمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه اقدامات ارزشمند عمرانی در استان بوشهر اجرا شده اظهار داشت: روند اجرایی طرح‌های شاخص عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی، با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات شهرداری‌ها افزود: علاوه بر اجرای دستورالعمل‌های عملیاتی در ستاد مرکزی، بررسی میدانی از پروژه‌ها مورد توجه است  تا بتوان از مشکلات پروژه‌های عمرانی گره گشایی کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور تسهیل و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: با این اقدامات خیلی از گره‌هایی که در اجرای پروژه عمرانی استان‌ها است برطرف می‌شود.

جمالی‌نژاد با اشاره به نشست با شهرداران و دهیاران استان بوشهر بیان کرد: این جلسه بسیار مهم و موثر بود که در این نشست شهردار بوشهر معارفه شد.

وی، با تاکید بر تسریع در ارائه خدمت  به شهروندان بوشهری گفت: باید خدمت رسانی به شهروندان استان بوشهر سرعت داده شود چراکه با توجه به ظرفیت بالای این استان باید در راستای تحقق خواسته‌های مردم تلاش و انتظار آنان را محقق کرد.

معاون امور عمرانی وزیر کشور آماده سازی بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در شهردارها و روستاها را یکی از رسالت سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و افزود: اداره شهر و خدمات شهری مورد توجه ویژه شهرداران است که در این راستا جذب سرمایه‌گذار برای تسریع پروژه‌های عمرانی به ویژه ابرپروژه‌ها و مگاپروژه‌ها باید در اولویت برنامه شهرداران قرار داشته باشد.

جمالی‌نژاد با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در بخش‌های مختلف  تصریح کرد: این استان از ظرفیت بالایی  در حوزه سواحل، گردشگری و قابلیت‌های دیگر برخوردار است که با معرفی این توانمندی در زمینه جذب سرمایه‌گذار باید تلاش شود.

وی یکی از رسالت‌های مهم وزارت کشور را ایجاد زیرساخت‌‌ها برای برنامه اربعین حسینی دانست و خاطر نشان کرد: تمام استان‌هایی که در برنامه حماسی و پیاده‌روی اربعین حسینی مشارکت دارند  ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌‌های مختلف برای رفاه زائران مورد توجه قرار گرفته است.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور برای تامین زیرساخت‌های برنامه حماسه اربعین حسینی 12 کمیته تخصصی  تشکیل داده است، گفت: یکی از کمیته‌‌ها با محوریت زیرساخت‌ها بر عهده معاون عمرانی وزارت کشور است که راه‌های مواصلاتی، زیرساخت روشنایی، نیروگاه‌ها و منابع آب شهرهای در مسیر استان‌ها و پایانه‌‌های مرزی در سفر به اربعین حسینی فراهم می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر