چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۴۸۲
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیکاری جوانان استان بوشهر، گفت: سهم استان بوشهر از صنایع نفت و گاز فقط عوارض و مشکلات است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدباقر سعادت صبح شنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی و نمایندگان دهیاران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای استان بوشهر باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان بوشهر در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: صنایع انرژی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی، کشاورزی، دامداری و آبزی‌پروری و گردشگری تنها بخشی از ظرفیت‌های استان بوشهر است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اغلب شهرستان‌های استان بوشهر میزبان صنایع نفت و گاز هستند، ادامه داد: از شمال تا جنوب استان بوشهر شاهد استقرار این صنایع هستیم.

وی با اشاره به اینکه فقط عوارض و مشکلات ناشی از صنایع نفت و گاز نصیب استان بوشهر شده است، اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان بوشهر نسبت به سایر نقاط بیشتر است و استقرار این صنایع زمینه‌ساز توسعه اشتغال برای جوانان استان نشده است.

سعادت با تاکید بر لزوم شهرداران و دهیاران خاطرنشان کرد: علاوه بر تثبیت وضعیت شغلی این افراد باید در راستای بهبود وضعیت حقوق و دریافتی شهرداران و دهیاران نیز اقدامات لازم انجام شود.

وی از تامین قیر مورد نیاز آسفالت کوچه‌های خاکی شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و افزود: باید با اقدامات مناسب ماشین‌های آتش‌نشانی در روستاهای بزرگ استان بوشهر مستقر شوند تا در زمان حادثه شاهد خسارت‌های متعدد نباشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات اساسی استان را کمبود منابع آبی دانست و اضافه کرد: تانکرهای آبرسان در روستاهای استان بوشهر باید مستقر شوند.

نظرات بینندگان
محمد
|
-
|
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
آقای سعادت این حرفا رو باید در نطق مجلس از وزیر و دولت بخواهید که تاثیر گذار باشه اینجا که همه مردم این حرفا رو میدونن نیازی به گفتن شما نیست اونجا مطالبه گر باشید لطفا 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر