جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۰۲
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹

فکرشهر:  ششمین دوسالانه تهذیب های قرآنی کشور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در قالب 2 کارگاه آموزشی با حضور هنرمندان در بوشهر برگزارشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرپرست معاونت صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: این کارگاه ها شامل سومین کارگاه مقدمه ای بر تذهیب و نقوش ختایی و چهارمین کارگاه آشنایی با هنر گل و مرغ طراحی و اجرای گل زنبق است.

لیلا رحیمی افزود: کارگاه های آموزشی هر 2 سال یک بار با همت موسسه آفرینش های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می شد که امسال با هدف ترویج این شیوه کار در سایر استان ها و استفاده از وجود استادان برجسته برگزار می شود و استان بوشهر پیش قدم در برگزاری این کارگاه هاست.

وی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی 33 نفر از علاقه مندان به هنر تذهیب و گل و مرغ از استان بوشهر شرکت کردند و از آموزش ها و تجربه های استادان شرکت کننده بهره بردند.

اولین و دومین کارگاه های آموزشی ششمین دوره این دوسالانه با حضور جمعی از دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی -ایرانی ماه های شهریور و مهر سال جاری در نگارخانه رضوان مشهد برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر