پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۲۲
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹

فکرشهر:  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی استان بوشهر داریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید حیدری بریدی  اظهار داشت: بنا به دستور استاندار بوشهر به عنوان نماینده ایشان در روستاهای شهرستان کنگان حضور یافتم و مسائل و مشکلات مردم در این روستاها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی بیان کرد: از جمله مسائل و مشکلات مهمی که در این بازدید توسط مردم اعلام شد می‌توان به درخواست برای توسعه خانه بهداشت، ایجاد موج‌شکن و محل پهلوگیری قایق‌ها و همچنین خودروی حمل پسماند اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دیدار با خانواده مددجو و خانواده شهید نیز در این بازدیدها انجام شده است، اضافه کرد: دانش‌آموزان در یک مدرسه کانکسی مشغول به تحصیل بودند که خواستار احداث مدرسه برای خود شدند.

وی ادامه داد:‌ تکمیل پروژه دیوار حفاظتی، فعال شدن سالن چندمنظوره که چندین ماه راکد است، اختصاص قیر رایگان و بهبود وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی روستاها از دیگر مسائل مطرح شده توسط روستائیان بود.

حیدری بریدی خاطرنشان کرد: این مسائل و مشکلات احصا شده و با اولویت‌بندی آنها به فرماندار شهرستان کنگان اعلام می‌شود و همچنین به استاندار بوشهر گزارش خواهد شد تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: سیاست و برنامه‌ریزی ما در روستاها به این صورت که است که پروژه‌ها را با مشارکت دهیاری‌ها به پیش ببریم و نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی استان بوشهر داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر