چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۴۶
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کنگان یک ضرورت است و باید در راستای توسعه گردشگری این شهرستان تلاش مضاعف صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه از محصولات روستایی بندر کنگان اظهار داشت: تلاش داریم تا مشکلات مردم را در شهرستان‌های مختلف شناسایی و برای رفع آنها پیگیری کنیم و امروز به کنگان سفر کردیم تا این مشکلات بررسی شود.

وی توسعه اشتغال و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان کنگان وجود دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه توسعه اشتغال فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌های مسکن روستایی در شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ واحد مسکونی روستایی، لایروبی حوضچه بندر پرک کنگان و ساخت ۹ پارک ساحلی در روستاهای کنگان آغاز شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه توانمندی محصولات روستاهای کنگان بیان کرد: تولید محصولات روستایی و صنایع دستی نقش بسیار مهمی در رونق گردشکری خواهد داشت و امروز شاهد ارائه برخی از توانمندی بانوان این شهرستان هستیم.

گراوند با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر شهرستان کنگان در حوزه گردشگری، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کنگان یک ضرورت است و باید در راستای توسعه گردشگری این شهرستان تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش رسانه‌ها برای نمایش و ارائه قابلیت‌های تولیدکننگان و صنعت‌گران دستی افزود: توسعه اشتغال و تکمیل پروژه‌های عمرانی را به صورت جدی در دستور کار داریم و همه مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر