جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۵۱
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: سخنان امروز حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تهران در رسانه‌های جهان بازتابی گسترده داشت.

به گزارش فکرشهر ازایسنا، خبرگزاری رویترز با تیتر "آمریکا در ایران به دنبال تغییر نظام است" سخنان حسن روحانی را منتشر کرده است.

خبرگزاری آسوشیتد پرس با تیتر "رئیس‌جمهور ایران به دنبال کم اهمیت جلوه دادن تحریم‌های نفتی آمریکاست" اقدام به بازنشر سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران کرده است.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با تیتر "ایران، آمریکا را به تلاش برای تغییر نظام متهم می‌کند" این قسمت از سخنان رئیس‌جمهور کشورمان را نشر داده است.

خبرگزاری بلومبرگ با تیتر ‌" دولت آمریکای کینه‌توز به دنبال تغییر نظام ایران است" بخشی از سخنرانی حسن روحانی در دانشگاه تهران را پوشش داده است.

روزنامه دیلی میل، با تیتر "روحانی: آمریکا با خروج از توافق هسته‌ای با ایران شکست خورده است" اقدام به بازنشر بیانات مطرح شده در این سخنرانی کرده است.

روزنامه واشنگتن پست با تیتر "رئیس‌جمهور ایران به دنبال کم اهمیت جلوه دادن تحریم‌های نفتی آمریکا است" حرف‌های حسن روحانی را منتشر کرده است.

خبرگزاری صهیونیستی اورشلیم پست نیز با تیتر ‌"روحانی: آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران است" بیانات رئیس‌جمهور را پخش کرده است.

روزنامه اکسپرس تریبون با تیتر "آمریکا به دنبال تغییر نظام است" اقدام به بازنشر سخنان رئیس‌جمهور کرده است.

خبرگزاری الجزیره نیز با تیتر مشابه "روحانی: آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران است" سخنان رئیس‌جمهور را منتشر کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز با تیتر "رئیس‌جمهور ایران می‌خواهد تحریم‌های نفتی آمریکا را کم اهمیت جلوه دهد" اقدام به انتشار بخش‌های مختلفی از بیانات رئیس‌جمهور کشورمان کرده است.

شبکه تلویزیونی هندی ان‌دی تی‌وی با تیتر "روحانی می‌گوید که آمریکا خواهان تغییر نظام در ایران است" اقدام به انتشار سخنان روحانی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز یکشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تهران سخنرانی کرد.

رییس‌جمهور در بخشی از سخنان خود با طرح این پرسش که «آیا آمریکا به لحاظ سیاسی در برابر جمهوری اسلامی ایران در این چند ماه و طبق قضاوت‌های جهانی، شکست خورده یا پیروز بوده است؟»، افزود: هیچ‌کس در دنیا به جز چند کشور معدود نیست که بگوید تصمیم آمریکا برای خروج از برجام، درست بوده است. حتی آنهایی که خیلی احتیاط می‌کنند اظهار تأسف می‌کنند، آن‌هایی که صریح‌تر حرف می‌زنند می‌گویند آمریکا اشتباه کرده و  آن‌هایی که صریح‌تر حرف می‌زنند می‌گویند کار خلاف قانون انجام داده و برخلاف مقررات حرکت‌کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر