چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی خبر داد؛
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان خبر داد و گفت: احتمال تلاطم ناگهانی و شدید دریا طی ساعات آینده وجود دارد...
کد خبر: ۴۸۵۷۹
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان خبر داد و گفت: احتمال تلاطم ناگهانی و شدید دریا طی ساعات آینده وجود دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی و دریایی نشان می‌دهد که طی امروز و فردا طی ساعاتی در برخی نقاط، افزایش ابر و وقوع ناپایداری‌های موقت جوی شامل رگبارهای پراکنده باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد و گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه احتمال ورود گردوغبار تشکیل شده در استان خوزستان به نیمه شمالی استان بوشهر و کاهش دید افقی در این مناطق وجود دارد، اضافه کرد: دریا نیز در هنگام وزش تند باد، بطور موقت مواج پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: توده‌های ناپایدار از نوع همرفتی(محلی) نسبتا قوی بر روی نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس تشکیل شده و هم اکنون در فاصله ۵۰ کیلومتری از جزیره خارگ قراردارد که ضمن وقوع رعد و برق و رگبار پراکنده باران، سرعت باد همراه با این توده‌های ناپایدار گاهی بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت برآورد می شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیشروی و حرکت این توده های همرفتی به سمت سواحل شمالی و مرکزی استان در مناطق جزیره خارگ، گناوه، بوشهر و با احتمال کمتر دیلم، نسبت به وزش تندبادهای لحظه ای با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت و در پی آن تلاطم ناگهانی و شدید دریا طی ساعات آینده هشدار داده می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با توجه به بروز پدیده گرد و خاک در استان خوزستان، نفوذ گرد و غبار به نواحی شمالی  و مرکزی استان(در مسیر جریان باد) و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعاتی از بعدازظهر و شب در برخی مناطق همراه با رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری و وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در هنگام تند باد بیش از ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت هفت و ۴۳ دقیقه، مد دریا ساعت ۱۳ و ۵۴ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۷ و ۱۹ خواهد بود.

نظرات بینندگان
معما و چیستان ؛ پاسخ دهید و جایزه بگیرید!
|
-
|
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
معما و چیستان ؛ پاسخ دهید و جایزه بگیرید!
این چه شهر یا ولایتی است که:

نماینده اش بژنی است و ژن و ژنی های خودش ( جان جانی خودش ) را بی رو در بایستی به پست های جان جانی، میگمارد و منصوب میکند

که تک تک عضوهای شورای شهرش هی بزند که خود خود خودش رئیس شود

فعالان اجتماعی اش همایش های دم دیرم دم دم و دیمبولی دیمبو ئی( نی انبان زنی) راه می اندازد

مطبوعاتی چی هاش دکان باز کرده اند و پول میگیرند و دوربین بذست هاشون را راهی سالن های مد و لباس میکنند تا از مدل های کت و شلوار بی کراوات عکس های شش در چهاری بیندازند
این چه شهر یا ولایتی است که :
شهروندانش تنها افتخارشان اینست که کم توقع ترین و قانع ترین آدم ها ی روی زمین هستند و نامشان در فهرست رکوردهای جهانی گینه ثبت شده است و به صبور بودن و پر تحمل بودن خود مباهات میکنند و فخر میفروشند أنرا برای خود فضیلت میشمارند و به أن پز میدهند
می نازند
حاکم شهرش به ریش بجه نوچه ها و جوانک هایی که هنوز صورت شان مو در نیاورده ، لبخند ژکوندی میزند
رئیس ولایت صبح تا شب مشغول سر بریدن درختان بی دست و پا و جمع آوری تعریف نامه ها و به به نامه های بی صاجب امضا هستند؟
اگر توانستید پاسخ صحیح سژال را بگوئید، جایزه بگیرید
جوایز حود را از دفاتر مجازی سایت هائی که این نوشته را سانسور نمیکند دریافت نمائید. البته با پرداخت نقدی قیمت روی جلد کتاب به دلار! (جایزه شما یکعد کتاب نفیس شهروندی است)
د
.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر