جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۴۳
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۲۰ روز گذشته ۲ هزار ۳۸۱ حلقه لاستیک خودروهای سنگین در استان بوشهر تهیه که تاکنون یک‌هزار ۸۶۹ حلقه آن توزیع شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سیدحسین حسینی محمدی عصر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در تامین کامیون برای برطرف مشکلات  انتقال سلیندر گاز مایع اظهار داشت: در پی کمبود سلیندر گاز مابع در استان بوشهر کامیون از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه پاسداران استان تامین و این مشکل در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

وی به تامین لاستیک کامیون‌ها و خودروهای سنگین در استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری استاندار بوشهر و مسئولان ذی‌ربط در 20 روز مهرماه بیش از 2 هزار و 381 لاستیک تهیه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در این مدت یک‌ هزار و 869 لاستیک خودروهای سنگین در استان بوشهر توزیع و این در حالی است که در هفته گذشته 689 حلقه لاستیک این خودروها در استان بوشهر توزیع شده است.

حسینی محمدی از راه‌اندازی گشت‌های مشترک بازرسی از بازار و محل‌های عرضه مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم خبر داد و بیان کرد: در پی ابلاغ سیاست‌های جدید این گشت‌ها برای بررسی قیمت کالاها افزایش یافت.

وی با اشاره به برخورد با متخلفان اقتصادی در بازار گفت: 439 واحد صنفی در 20 روز مهرماه مورد بررسی قرار گرفت که 113 واحد متخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: علاوه بر گشت‌های مشترک به 325 گزارش تلفنی مردمی، 34 مورد حضور مستقیم مردم و 49 ناظر افتخاری بررسی شد.

حسینی محمدی خاطرنشان کرد: مجموع تخلفات واحدهای صنفی یاد شده 1.3 میلیارد ریال است که در اداره کل تعزیرات حکومتی پرونده‌های آنها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسان به طور مستمر بر قیمت و عرضه کالا نظارت می‌کنند اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده قیمت بسیاری از کالاها در هفته گذشته از ثبات نسبی نسبت به هفته ما قبل آن برخوردار بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر