شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۵۵
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰

فکرشهر:  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: باند توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس منهدم شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا شبانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله و مبارزه با توزیع و انتقال مواد مخدر را در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعددی اجرا می شود.

وی با اشاره به انهدام باند توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس خاطرنشان کرد: در این عملیات مشترک یک باند توزیع مواد مخدر منهدم و ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: با انجام رصد اطلاعاتی به صورت ویژه فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و استان های همجوار فعالیت داشتند زیر نظر گرفته شد.

وی افزود: ابتدا با شروع تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی به مدت چند هفته و بررسی موضوع توسط ماموران مجرب این پلیس، عوامل باند و نحوه فعالیت آنان مورد بررسی قرار گرفت، که در نهایت مشخص شد سرکرده باند با همکاری دیگر مرتبطین خود مواد مخدر را در یکی از شهرستان های استان فارس بارگیری و قصد انتقال آن به استان های مرکزی را دارند.

شبانی تصریح کرد: با محرز شدن موضوع، پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس یک تیم ویژه به محل تردد احتمالی سوژه اعزام و نسبت به کنترل این محور اقدام کردند.

وی بیان داشت: نهایتا یک دستگاه کامیون مربوط به اعضاء باند شناسایی و متوقف شد و در بازرسی فنی و دقیق از کامیون مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت کاملا حرفه ای جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ شبانی با تقدیر از پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس به منظور همکاری برای کشف این محموله گفت: در این عملیات سرکرده باند دستگیر و همدستان وی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر