جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۵۶
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳

فکرشهر:  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: امکانات مدرن در کارگاه‌های مراکز آموزش فنی‌وحرفه ای استان بوشهر مستقر می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر چهارشنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: توسعه برنامه‌های مهارتی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و طرح‌های مختلف و متنوعی در این راستا اجرا می‌شود.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ مهارت با توجه به شرایط خاص استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: بر اساس ظرفیت‌هایی که برای اشتغال در استان وجود دارد، دوره‌های مهارت‌آموزی نیز تدوین و برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از مهمترین ظرفیت‌های استان به صنعت، کشاورزی و شیلات اشاره کرد و ادامه داد: امکانات مدرن در کارگاه‌های مراکز آموزش فنی‌وحرفه ای استان بوشهر مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدایت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سمت فناوری‌های نوین گامی به سوی تولید ملی است که در این راستا باید خلاقیت، نوآوری و فن‌ورز بودن را در بین جوانان و نوجوانان زنده کرد.

دراهکی با اشاره به اینکه بسیاری از متقاضیان اشتغال مهارت لازم برای فعالیت و اشتغال را ندارند، تصریح کرد: در راستای اشتغال پایدار مشاوره و هدایت شغلی و آموزشی این افراد را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم سرمایه گذاری در منابع انسانی برای دستیابی به رشد اقتصادی و رفع بیکاری، افزود: نیروی انسانی نقش بنیادین در توسعه کشورها دارد و باید این نیروها را توانمند کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر