شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۵۷
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶

فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال افزایش پوشش ابر، رگبار باران به همراه رعد و برق در برخی نقاط استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی  اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش‌یابی استان نشان می‌دهد که در ساعاتی از امروز و فردا همچنان شرایط برای تشکیل توده‌های آب و هوایی همرفتی (محلی) و وقوع ناپایداری های موقت جوی در برخی نقاط استان برقرار است.

وی اضافه کرد: در برخی نقاط استان افزایش پوشش ابر، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای در برخی ساعات دور از انتظار نیست و ضمن اینکه ارتفاع موج دریا در هنگام وزش تندبادهای لحظه‌ای، افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

مساعدی خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری ، در برخی نقاط استان گاهی همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و گردوخاک، طی صبحگاه در برخی نقاط ساحلی احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی و در هنگام ناپایداری متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری و وزش تندباد بیش از ۴۰کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در هنگام ناپایداری و وزش تندباد بیش از ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد و جزر دریا در ساعت ۱۰ و ۱۳ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر