شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۸۰
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

فکرشهر:  فرماندار گناوه با بیان اینکه شغل عمده مردم شهرستان گناوه به دریا وابسته است، گفت: مشکل سوخت شناورهای گناوه رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد عصر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده دریابانی گناوه اظهار داشت: برای حفاظت از مرزها باید از تجهیزات و امکانات و آموزش های تخصصی مدرن بهره برد.

وی افزود: از عوامل مهمی که می‌تواند در برقراری امنیت و حفاظت از مرزها و انجام وظایف مرزبانان موثر باشد تجهیزات و امکانات مدرن، آموزش‌های تخصصی، توانایی و روحیه بالا و انظباط است.

فرماندار گناوه گفت: فرماندهی صحیح، اعمال مدیریت کارآمد متناسب با ماموریت‌های پیش آمده از دیگر موارد است که اگر این موارد تحقق یابد منجر به تحقق امنیت پایدار در مرزها خواهد شد.

پاکنژاد اظهار داشت: تعامل و همدلی که بین مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان گناوه وجود دارد همواره در این شهرستان کارگشای بسیاری از مشکلات بوده است که فرماندهی دریابانی این شهرستان نیز از اعضای فعال و دلسوز در این زمینه ها و همواره همراه سایر مسئولان بوده است.

وی گفت: مررزداران سلحشور کشور ما همواره در حفاظت از مرزها نقش مهمی در امنیت مرزها و استقلال کشور ایفا کرده اند و دریابانی گناوه نیز در این رابطه عملکرد بسیار موفق و مثبتی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شغل عمده مردم شهرستان گناوه به دریا وابسته است اضافه کرد:  مردم جز همکاری و همیاری توقعی ندارد و نباید در فعالیت آنها خللی ایجاد شود و امیدواریم با توجه به حل مشکل سوخت شناورهای سفاری زمینه فعالیت دوباره شناورها فراهم شود.

در این آئین از زحمات سرهنگ غلامرضا محقق تقدیر و سرهنگ دوم نادر اسداللهی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریابانی شهرستان گناوه معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر