پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۹۸
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۴

فکرشهر:  رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه گفت: برنامه‌های ورزش همگانی در شهرستان گناوه گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش ورزش و نرمش صبحگاهی ویژه آقایان درساحل گناوه و پارک ساحلی خور این بندر به همت هیئت ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان گناوه برگزار شد.

کرامت‌اله شولی‌فرد رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه صبح پنجشنبه در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروزه با توجه به مشغله های کاری بخصوص برای مردان کمتر به ورزش و به تبع آن سلامتی توجه و برای آن وقت گذاشته می شود.

وی افزود: این هفته که به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده فرصت مغتنمی است تا این نکات وتوجه به سلامتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و هدف ما نیز از این همایش همین یادآوری اهمیت موضوع پرداختن به سلامتی است.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه گفت: با پرداختن به ورزش می توان به تنبلی و بیماری های گوناگون «نه» گفت و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد.

 رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه تصریح کرد: باتوجه به تغییر ذائقه غذایی مردم و وجود مواد شیمیایی ناشی از سموم و کودهای شیمیایی وهمچنین کم تحرکی، بیماری‌هایی از قبیل چاقی بین مردم افزایش یافته که با ورزش می توان با این پدیده مقابله کرد.

وی گفت: در همایش امروز علاوه بر نرمش و ورزش صبحگاهی، مسابقه طناب کشی بین شرکت کنندگان برگزار و جوایزی به تیم های اول تا سوم  از سوی رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان و هیت ورزشهای همگانی اهدا شد.

شولی‌فرد گفت: همچنین در روز گذشته و به مناسبت هفته تربیت جشنواره محله محور ویژه بانوان با اجرای پیاده روی، یوگا و ورزش آمادگی جسمانی در استادیوم شهید سراجی گناوه با حضور علاقمندان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر