شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۰۳
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و صنفی در نیمه نخست مهرماه ۲۰۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱.۳ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سید حسین حسینی محمدی  صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به تشدید مقابله با تخلفات صنفی در استان  اظهار داشت: در نیمه  نخست ماه جاری شکایات مرتبط با تعداد 449 واحد صنفی نیز از طریق واحد ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی دراین سازمان مورد بررسی و رسیدگی قرارگرفت.

وی با بیان اینکه از این تعداد شکایات 113 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد افزود:  از مجموع 449 مورد واحد صنفی رسیدگی شده در واحد مشارکت‌های مردمی تعداد 325 مورد از طریق گزارش تلفنی سامانه 124، تعداد 82 مورد شکایات کتبی، تعداد 34 مورد مراجعه حضوری، تعداد 8 مورد از طریق ناظران افتخاری بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربا اشاره به اینکه این سازمان از هیچ تلاش و کوششی در راستای حمایت از حقوق مصرکنندگان دریغ نمی‌کند تصریح کرد: در بازده زمانی یاد شده  تعداد 80 مورد گشت مشترک بازرسی از سوی این سازمان با حضور تعزیرات حکومتی،دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اداره استاندارد، اماکن نیروی انتظامی در سطح بازار صورت گرفته است.

حسینی محمدی از تشکیل 200 پرونده تخلف واحدهای صنفی در تعزیرات حکومتی خبرداد و بیان کرد:  در نیمه  نخست مهرماه تعداد 2 هزار و 349 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در سراسر استان انجام گرفته که منجر به تشکیل 200 مورد پرونده تخلف به ارزش 1.3 میلیارد ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی از همکاری دستگاههای اجرایی به‌ویژه سپاه پاسداران استان در تامین کامیون برای برطرف کردن مشکلات انتقال سیلندر گاز مایع در کوتاه ترین زمان ممکن قدردانی کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برنامه‌های بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات را به‌صورت منظم و مستمر در قالب حضور تیم‌های بازرسی از واحدهای صنفی، گشت‌های مشترک با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط و سامانه پاسخگویی با شکایات مردمی عملیاتی کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  از تامین 2 هزار و 381 حلقه لاستیک برای کامیون‌های استان خبر داد و گفت: به‌منظور برطرف شدن مشکلات ناوگان حمل و نقل کالا در استان در 20 روز مهرماه از تعداد 2هزار و 381 حلقه لاستیک تهیه شده تاکنون 869 حلقه آن بین خودروهای سنگین توزیع شده است.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر