پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۴۳
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: کتاب‌ مرجع رشته پزشکی هسته‌ای به قلم پرفسور مجید اسدی دانشمند بوشهری به چاپ رسید.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در راستای تکمیل کتاب ‌بین‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای توسط اینجانب تألیف و به چاپ رسید.

پروفسور مجید اسدی افزود: نگارش این کتاب هفت سال به طول انجامید که هم‌اکنون توسط انتشارات معتبر Springer به چاپ رسیده و در سطح بین‌المللی نیز در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: این کتاب به‌صورت Board Review تألیف شده است و بر اساس تفاهم‌نامه مشترک با نشریه بین‌المللی Springer که سال گذشته در کشور اتریش منعقد شد چاپ و منتشر می‌شود.

عضو شورای عالی انجمن قلب و عروق هسته‌ای آمریکا اضافه کرد: از این کتاب به‌عنوان جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی طب هسته‌ای و رشته‌های مرتبط با آن یاد می‌شود.

فلوشیپ تصویربرداری پیشرفته از دانشگاه هاروارد و فلوشیپ PET-CT از دانشگاه استانفورد در رابطه با مطالب منتشرشده در این کتاب گفت: این کتاب دارای ۹ فصل و ۱۳۳ زیر فصل است که در ۸۳۴ صفحه تدوین‌شده است.

پروفسور اسدی تصریح کرد: طراحی فصل‌های این کتاب به شکلی صورت گرفته است که خواننده بامطالعه هر زیر فصل بتواند مروری کلی از پزشکی هسته‌ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیک داشته باشد.

وی افزود: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشکی هسته‌ای که سابقه نویسندگی چندین کتاب مرجع بین‌المللی دارند نیز مشارکت داشتند.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این کتاب در حال حاضر در سایت‌های Amazon و Springer  به مبلغ ۱۶۹٫۹۹ دلار در دسترس قرارگرفته که با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر