سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۸۱
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت‌: دولت باید توجه ویژه‌ ای به اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد، چرا که افزایش قیمت کالاها آسیب جدی به این قشر وارد می‌کند.

به گزارش فکرشهر، شهرام کوسه غراوی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر موافقت دولت با افزایش حقوق کارمندان و مخالفت دولت با افزایش حقوق کارگران، بیان‌ کرد: قطعا افزایش حقوق در شرایط فعلی می‌تواند مثمرالثمر واقع شود. کارمندان و کارگران در شرایط کنونی که تورم به این شکل است، حق دارند که حقوقشان افزایش یابد، اما این که چرا حقوق کارگران قرار نیست افزایش یابد، جای سوال است.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: کارگران و کارمندان همگی از اقشار متوسط جامعه محسوب می‌شوند. دولت باید تمهید ویژه‌ای بیندیشید تا بتواند همزمان حقوق کارگران و کارمندان را افزایش دهد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: در خصوص منابع تامین این افزایش حقوق دولت باید توضیحاتی ارائه کند. شاید بیشترین توجه دولت باید به قشر آسیب پذیر جامعه باشد، چرا که در شرایط بحران این اقشار هستند که در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستند.

وی در پایان گفت‌: توجه دولت باید به اقشار کم درآمد جامعه بیشتر باشد، چرا که افزایش قیمت کالاها آسیب بیشتری به این قشر وارد می‌کند. امیدواریم توجه دولت به این قشر بیش از پیش شود.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
مسعود پارسا
|
-
|
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
باسلام و درود فراوان به این نماینده شجاع و دلسوز،از این جا عرض کوچکی خدمت جنابعالی دارم،ماهم بیکاریم و باچند سر عایله و دراین چندسال فقط یه یارانه به ما تعلق گرفته،نه سهام عدالت نه سبد کالا ونه حمایتی از طرف دولت به ما شده،ما چکار کنیم که بیکاریم و درآمد خیلی ناچیزی داریم،چرا همه فقط به فکر حقوق بگیران هستند و هر سال بحث اضافه حقوق این قشر هست و ما که نه تحت پوشش هیچ ارگانی نیستیم حقی از این مملکت بعنوان یه ایرانی نباید به ما برسه،تا ما هم بتونیم نیاز خانواده و خواسته جز ((کلی که نمی خواهیم))ما و فرزندان ما برآورده شود،آخه ما چه گناهی کردیم که کار گیرمان نیامده و در سن 45سالگی دیگه میشه کجا رفت کار کرد،از شما نماینده مردم و دلسوزان واقعی خواهان و خواستاریم که ما هم انسانیم و در بین انسان‌ها زندگی میکنیم،کمکی به ما بیچاره ها بکنید،دفاعی ازما،و امثال ما،درود و درود فراوان
مسعود پارسا
|
-
|
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
باسلام ودرود فراوان به شما نماینده محترم و دلسوز مردمی،تکلیف ما بدبخت ها و بیکار ها چیه ؟ نه حقوق،نه سهام عدالت،نه تحت پوشش ونه سبد کالا ونه هیچ،فقط یه یارانه داریم که آن را با یه وام ده میلیونی در بانک مهر اقتصاد تا بیست میلیون پرداخت داریم دو دستی تقدیم میکنیم،تکلیف ما چیه ؟ ما هم انسان هستیم وزن و بچه مخارج زندگی داریم،چکار کنیم،ابرومندانه و دست خالی که نمیشه،ازشما نماینده محترم و دلسوز خواهشمندیم فکری هم به حال ما بکنید بالاخره ماهم ایرانی هستیم و انسان و دربین انسانها داریم زندگی میکنیم،حق ما ،حقوق ما و چند فرزند وهمسر،ای خدا ازکجا بیاریم،لطف کنید داد و صدای امثال من بیچاره را مطرح کنید شاید فرجی بشه،ممنون و درود فراوان به شما نماینده محترم،پارسایی از شیراز
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر