سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۸۲
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل نامه استعفای خود که در تاریخ ۱۰ شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

به گزارش فکرشهر، عباس آخوندی، وزیر راه و ترابری دقایقی قبل نامه استعفای خود که در تاریخ ۱۰ شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

آخوندی در این نامه که در تاریخ ۱۰ شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نگاشته شده است، علت استعفای خود را اختلاف نظر در زمینه شیوه بازآفرینی شهری اعلام کرده است.

طبق توافق دولت و مجلس، فردا وزرای پیشنهادی به هیئت رئیسه مجلس معرفی خواهند شد و بر همین اساس امروز آخوندی اسعفای خود را بصورت رسمی اعلام کرده است.

تکمیلی / وزیر راه: امروز آخرین روز کاری‌ من است

وزیر راه و شهرسازی در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی فرودگاه امام اظهار داشت: خوشحالم امروز که آخرین روز کاری‌ام است این پروژ‌ه‌های هوشمندسازی را به طور نمادین در فرودگاه امام افتتاح می‌کنم.

عباس آخوندی امروز در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی اظهار داشت: به مردم ایران تبریک می‌گویم که چنین پروژه‌ای را به عنوان دروازه‌ای برای ایران هوشمند افتتاح می‌کنیم.

وی با اشاره به افتتاح اپلیکیشن هوشمند شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: در آخرین روز کاری خود خیلی خوشحالم که به شکل نمادین این پروژه‌های هوشمندسازی افتتاح می‌شود و تداوم مدیریت جوانان را در ایران می‌بینیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تکمیل این پروژه‌ها اخبار فرح‌بخشی بود و بسیار علاقه‌مند بودم وقتی این پروژه به ثمر می‌رسد به صورت عملیاتی ببینیم.

منبع: انتخاب

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر