سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۰۱
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۴۶ واحد پستی دولتی و خصوصی در استان گفت: دو پروژه پستی «سیماک» و «جی‌نف» در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی پارسیده صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر با تشریح خدمات اداره کل پست استان بوشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران رتبه ۴۸ جهانی در عرصه خدمات پستی را داراست اظهار داشت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، دو پروژه پستی بنام سیماک و جی – نف در استان بوشهر اجرایی می شود، این دو طرح در حال حاضر در ۱۹ استان کشور اجرا شده است.

وی بیان کرد: پروژه جی‌نف برای یکسان سازی نشانی‌ها و پروژه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) است که یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است.

مدیرکل پست استان بوشهر بیان داشت: در نیمه دوم امسال کارگاه‌های آموزشی مربوط به دو طرح مذکور در استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

فعالیت ۲۴۶ واحد پستی

پارسیده با اشاره به فعالیت ۲۴۶ واحد پستی دولتی و خصوصی در استان بوشهر گفت: ۳۰۰ نفر نیروی انسانی شامل ۱۵۰ نیروی دولتی و ۱۵۰ نفر بخش خصوصی در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال یک میلیون مرسوله پستی وارد استان بوشهر شده و در همین مدت ۷۰۰ هزار مرسوله پستی از استان بوشهر خارج شده است.

مدیرکل پست استان بوشهر با بیان اینکه تقویت بخش تجارت الکترونیک در اولویت کاری ماست، اظهار داشت: از شهرداری‌های استان انتظار داریم در ساماندهی و نصب پلاک‌های پستی با اداره کل پست استان همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر