سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۱۱
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: طرح پیشگیری از خشونت با هدف شناخت علل و عوامل تاثیر گذار در این بخش با تصمیم شورای پیشگیری از وقوع جرم در این استان به تصویب رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی جمادی روز یکشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر با رویکرد ارائه طرح پیشگیری از خشونت افزود: با توجه به پرونده هایی که در دادگستری وجود دارد طرح پیشگیری از خشونت در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: تلاش می شود با اجرای طرح پیشگیری از خشونت جلو بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: باید در کنار طرح ارائه شده در باره پیشگیری از خشونت در استان دیدگاه اجتماعی و حقوقی نیز در آن دیده شود.

دادستان بوشهر گفت: کلیات طرح پیشگیری از خشونت در این استان با نظر اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم با ارائه اصلاحاتی تصویب شد.

علی حسن پور افزود: تلاش می شود از خشونت اجتماعی در این استان پیشگیری شود برهمین اساس وظیفه هر یک از دستگاه های عضو برای پیشگیری از خشونت در سطح استان مشخص می شود.

وی مصداق های خشونت را ایراد ضرب و جرح عادی، با اسلحه و چاقو، اخلال در نظم، نزاع دسته جمعی و قتل است که تلاش می شود با ارائه طرح های مختلف که جنبه آموزشی و پیشگیرانه دارد از وقوع خشونت در سطح جامعه پیشگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر