جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۶۵
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر گفت: ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از بوشهر به مرز شلمچه اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیدرضا علم شامگاه دوشنبه در نشست اعزام کاروان زیارتی اربعین حسینی از استان بوشهر، با بیان اینکه اتوبوس‌های ویژه اعزام زائران به مرز شلمچه مهیا است اظهار داشت: 600 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران استان بوشهر به مراسم اربعین حسینی از بوشهر و سایر شهر‌های استان تا مرز شلمچه فراهم شده است.

وی از هماهنگی لازم برای انتقال زائران از مرز شلمچه به شهر‌های استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: برای  ارتقاء ایمنی زائران اربعین حسینی گشت‌های سبک و سنگین راهداری درمحورهای منتهی به استان خوزستان مستقر می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر با اشاره به اینکه 20 تیم ثابت وسیار راهداری درطول مسیر انتقال زائران استقرار می‌یابد افزود: به همین منظور راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های گناوه ودیلم و راهدارخانه شبانکاره تجهیز شده‌اند و  آماده ارایه خدمت به زائران اربعین حسینی است.

علم، با بیان اینکه 50 دستگاه ماشین سبک وسنگین راهداری در محور‌های منتهی به استان خوزستان مستقرمی‌شوند گفت:  انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل مسافر استان  بوشهر نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی دارد که از فعالیت آنان قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به انتقال 22 هزار زائر استان بوشهر به وسیله حمل و نقل اتوبوسی در مراسم اربعین سال قبل افزود: سال گذشته 22  هزار زائر با 565 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی  از شهرهای استان بوشهربه مرز شلمچه اعزام شد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر از استقرار نمایندگی بخش راهداری وحمل ونقل استان بوشهر در پایانه مرزی شلمچه خبر داد و خاطر نشان کرد: برای هماهنگی بیشتر با مسئولان پایانه مرزی شلمچه و سهولت در جابه‌جایی زائران اربعین حسینی نمایندگی بخش راهداری وحمل ونقل استان درآن پایانه مستقرمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر